330i Power uit Brabant [update pag.25: Zomertijd]
Re: 330i Power uit Brabant [update pag.6: Angel Eyes]
Neeh, ik ga hem niet verder laten zakken. Er zit al een sportonderstel onder dat al best strak is. Ik wil eigenlijk niet meer comfort verliezen. Dus dan wordt het maar poetsen!
Re: 330i Power uit Brabant
De titianium delen zijn gewoon mooi, en origineel voor de auto. Een kenner ziet gelijk dat het om een 330 gaat, dus dat zou ik zeker zo houden.
Vind dat roostertje in de bumper ook zo mooi, zou zonde zijn als dat in het zwart bijna niet opvalt Als alles dan donker moet/wordt dan zou ik zeker M-Tech I / II overwegen, maar das dan weer veel werk/kosten. Oftewel, houden zo!
Vind dat roostertje in de bumper ook zo mooi, zou zonde zijn als dat in het zwart bijna niet opvalt Als alles dan donker moet/wordt dan zou ik zeker M-Tech I / II overwegen, maar das dan weer veel werk/kosten. Oftewel, houden zo!
www. M3 register .nl
IDD, dus zou het zeker niet veranderen.BertusE46 schreef:De titianium delen zijn gewoon mooi, en origineel voor de auto. Een kenner ziet gelijk dat het om een 330 gaat, dus dat zou ik zeker zo houden.
...
BMW - Maßstab für Fahrspaß
Ik heb ze eruit gehaald Farl.Mike schreef:Titan inlegstukken uit de koplamp
En ik moet zeggen.... ik vind het bijzonder mooi !
In combinatie met mn velgen en Angel Eyes / Xenon vond ik de titan niet zo op zn plaats.
Ik heb er wel lang over getwijfeld, maar heb er zeker geen spijt van.
Zodra ik m weer gewassen heb zal ik weer eens wat foto's schieten.
Greetz Mario
Ik ben benieuwd naar de foto's.
Het staat bij jouw auto vooral beter omdat je donker knipperlichten hebt. Dan trekt het zwart mooi door in de lampen.
Het staat bij jouw auto vooral beter omdat je donker knipperlichten hebt. Dan trekt het zwart mooi door in de lampen.
Vandaag heb ik mijn nieuwe Meguiars spullen uitgeprobeerd op mijn 330i. En wat een resultaat!!
;D BLING BLING ;D
;D BLING BLING ;D
Wie is de volgende? haha ..
Zeer gaaf!
Zeer gaaf!
Dank je! Op zich vond ik het wel meevallen,maar ik weet ook niet goed wat veel is omdat ik geen vergelijkend materiaal heb gezien.
Complimeneten farl, erg mooi. duimen:farl schreef:Vandaag heb ik mijn nieuwe Meguiars spullen uitgeprobeerd op mijn 330i. En wat een resultaat!!
Ik ben zelf ook geheel op meguiars overgestapt. Het resultaat is evenredig aan de prijs.
Ik denk dat ik vandaag mijn gewoon op houd! Damn mooi!
morgen spierpijn, maar was de moeite lijkt mij wel waard
Wat een mooie bak heb je toch :~
morgen spierpijn, maar was de moeite lijkt mij wel waard
Wat een mooie bak heb je toch :~
Weer heel erg netjes, je kan het gelijk zien !! Super resultaat
heel mooi!
goede combinatie tussen sportief en elegantie.
goede combinatie tussen sportief en elegantie.
Kijk zo moet het zijn Ziet er goed uit, mooi resultaat, viel het mee?