Ik ben daar hartelijk ontvangen en heb nog gezellig zitten kletsen met 2 jongens die dit jaar in Utrecht alweer een 4de filiaal gaan openen.
Ik kreeg meteen complimenten over mijn Bimmer en ze waren onder de indruk van het geluid en de 8 cylinders.
Nadat Jeroen na een uutje of 2 klaar was met solderen en programeren hebben we samen de auto getest op eventuelle storingen en de prestaties.
Het resultaat? de auto reageerd voelbaar beter op het gas en kruipt hoger in de toeren als voorheen. Een top van 280 echte km per uur (weet iemand nog waar ik een tellerplaat kan krijgen die tot de 320 gaat?) moet nu haalbaar zijn omdat de begrenzer eraf is, dit hebben we maar niet getest
![smile ;)](./images/smilies/wink.gif)
Op weg naar huis merkte ik duidelijk dat er nu nog harder aan de auto getrokken wordt! Jammer wel dat wanneer je vanuit stilstand volgas geeft de antislip nu zelfs al bij droog weer in actie komt wat een snelle tijd in de weg zit!! Weet iemand of je deze 100% kan uitschakelen?
Al met al is de auto nu echt een beest van een machine, een echte Wolf in schaapskleren omdat van de buitenkant het ook goed een 520 kan zijn
![smile :shine:](./images/smilies/shiny.gif)
Unlimitedtuning goed werk en mijn dank hiervoor
![smile :amen:](./images/smilies/worshippy.gif)