BMW E60 550i met M-pakket Carbonzwart
Re: BMW E60 550i met M-pakket Carbonzwart
Waar heb jij de led-pinkers aan de zijkanten gehaald & welke prijs? Geen geknipper bij opstart van de wagen.. ?
viewtopic.php?f=535&t=41782 [My BMW 520DAs - M Sportpakket - 02/2011 ]
-
Die heb ik van HL in Den Haag waren 45 euro en heb geen storing. Ik ben er blij mee en vind het een goede upgrade.
Ik rijd nu een maandje in de 550i en hoewel ik nog 1 keertje verlangde naar het geweld van een M5 ben ik toch blij dat ik voor een 550i ben gegaan.(na een proefrit)
Waarom:
1. Na de Chiptuning heb ik gewoon een beest van een auto die dan wel niet het geluid en de extra power van een M5 heeft maar laten we eerlijk zijn 5 sec. naar de 100 of 4,7 sec. naar de 100 is niet merkbaar. Daarboven gaat het overigens nog snel genoeg maar laat een M5 me een poepie ruiken.
2. De 550i is een drivers auto en een M5 een sport auto dat maakt een 550i welliswaar saaier, maar het feit dat een 550i zoveel betrouwbaarder is en een stukje zuiniger geeft een goed gevoel.
3. Kwa wegligging zijn denk ik beide auto's aan elkaar gewaagd maar ik zou in beide auto's niet durven te scheuren daar zijn ze veel te zwaar en krachtig voor. Neem dan een M3 daar kan je mee gooien (weet ik uit ervaring).
4. De 550i is zo soepel en over het hele toerenbereik zo krachtig (520nm) dat het je atijd het gevoel geeft dat je the king of the road bent!
Maar aan alle M5 rijders wil ik zeggen dat een M5 naar mijn mening de keizer is en ik in de wat vreedzamere koning rijd.
Al met al gaat mijn 550i er pas uit als ik ooit een F10 M5 kan betalen die betrouwbaarder en zuiniger in brandstof is kan betalen (al vind ik dat de E60 mooier/strakker is).
Ik rijd nu een maandje in de 550i en hoewel ik nog 1 keertje verlangde naar het geweld van een M5 ben ik toch blij dat ik voor een 550i ben gegaan.(na een proefrit)
Waarom:
1. Na de Chiptuning heb ik gewoon een beest van een auto die dan wel niet het geluid en de extra power van een M5 heeft maar laten we eerlijk zijn 5 sec. naar de 100 of 4,7 sec. naar de 100 is niet merkbaar. Daarboven gaat het overigens nog snel genoeg maar laat een M5 me een poepie ruiken.
2. De 550i is een drivers auto en een M5 een sport auto dat maakt een 550i welliswaar saaier, maar het feit dat een 550i zoveel betrouwbaarder is en een stukje zuiniger geeft een goed gevoel.
3. Kwa wegligging zijn denk ik beide auto's aan elkaar gewaagd maar ik zou in beide auto's niet durven te scheuren daar zijn ze veel te zwaar en krachtig voor. Neem dan een M3 daar kan je mee gooien (weet ik uit ervaring).
4. De 550i is zo soepel en over het hele toerenbereik zo krachtig (520nm) dat het je atijd het gevoel geeft dat je the king of the road bent!
Maar aan alle M5 rijders wil ik zeggen dat een M5 naar mijn mening de keizer is en ik in de wat vreedzamere koning rijd.
Al met al gaat mijn 550i er pas uit als ik ooit een F10 M5 kan betalen die betrouwbaarder en zuiniger in brandstof is kan betalen (al vind ik dat de E60 mooier/strakker is).
Laatst gewijzigd door Rene08 op 11 sep 2012, 16:57, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote van voorgaand bericht verwijderd
Reden: Quote van voorgaand bericht verwijderd
BMW Blijf - Maar - Werken tjaaa was toch niet anders geweest ook al heb je geen BMW dan zorgen ze er in Den Haag wel voor!
Gefeliciteerd, dit is een prachtige 550i sedan.
Niet te veel aan rommelen, origineel is het mooist !
Ik rijd zelf alweer 5 1/2 jaar de Touring versie, nu net geen 99 dzd op de teller.
En dat is iedere start en rit weer een genot
Recent wel de F10 5 mogen proeven en ja, dan kriebelt het wel.
Veel plezier van je 550i !
Niet te veel aan rommelen, origineel is het mooist !
Ik rijd zelf alweer 5 1/2 jaar de Touring versie, nu net geen 99 dzd op de teller.
En dat is iedere start en rit weer een genot
Recent wel de F10 5 mogen proeven en ja, dan kriebelt het wel.
Veel plezier van je 550i !
- beemere87 - e61
Wauw, dit is een prachtige e60. En een motorisatie om jaloers op te zijn.
Helaas is zoiets in België dodelijk om in te schrijven qua taksen.
Interieur is ook zalig.
Alleen de velgen, daar mag wel iets bruter onder vind ik persoonlijk.
Interieur is ook zalig.
BMW
e30 - 316i - 99pK - Brillantrot - Anthrazit stoff
e87 - 116i - 115pK - Sonora - Havana
e61 - 525d - 163pK - Silbergrau-Black -sold -
Freude Am Fahren
VW Corrado-1989-1800 16V
e30 - 316i - 99pK - Brillantrot - Anthrazit stoff
e87 - 116i - 115pK - Sonora - Havana
e61 - 525d - 163pK - Silbergrau-Black -sold -
Freude Am Fahren
VW Corrado-1989-1800 16V
Wat een schitterende wagen én de juiste kleurstelling!
Ziet er strak uit hoor!
Na t chippen is het helemaal een beest van een wagen geworden!
E.
Na t chippen is het helemaal een beest van een wagen geworden!
E.
Ieder zijn mening natuurlijk.. Ik vindt dit eerlijk gezegd een mooiere look.. mooie update van de wagen ! Led's zijn super .. Ik heb de gewone standaard maar met 4 led's erin.Dnl schreef:Knipperlichten doen -na mijn mening- echt afbreuk aan de auto.
Maar nogmaals, dat is mijn mening . Want man o man .. WAT een bak! Heerlijk ..
- Schmiedmann530
Mooie bak
Wat is de wattage van je angel eyes als ik vragen mag?, vind ze wel goed fel voor een pre-lci.
Wat is de wattage van je angel eyes als ik vragen mag?, vind ze wel goed fel voor een pre-lci.
Sow! wat een bak, en een erg mooi verhaal over dat m5,
Als je er vaker in moet rijden, zou ik ook niet voor een m5 gaan. En wat je zij over ''er mee gooien'' zou ik ook niet doen, daar is het allemaal veels te duur spul voor.
Als je er vaker in moet rijden, zou ik ook niet voor een m5 gaan. En wat je zij over ''er mee gooien'' zou ik ook niet doen, daar is het allemaal veels te duur spul voor.
Mooie wage! Super aangenaam een 550i ..
-
Het blijft een genot zo'n 4.8 V8
BMW Blijf - Maar - Werken tjaaa was toch niet anders geweest ook al heb je geen BMW dan zorgen ze er in Den Haag wel voor!
Super dikke bak netjes hoor
hoeveel pk heeft een 550i ?
hoeveel pk heeft een 550i ?
Hoi,
Ziet er zeer strak uit mooie beest hab je daar, wat verbruikt zo een 5liter naft? Je moet thuis in u achtertuin een naft put moeten hebben hehe. En wat zijn de verkeersbelastingen in Nederland voor zo een auto? Want in hier in België kan ik daarmee niet rijden met mijn huidige ambtenaren loon
Ziet er zeer strak uit mooie beest hab je daar, wat verbruikt zo een 5liter naft? Je moet thuis in u achtertuin een naft put moeten hebben hehe. En wat zijn de verkeersbelastingen in Nederland voor zo een auto? Want in hier in België kan ik daarmee niet rijden met mijn huidige ambtenaren loon
beemere87 - e61 schreef:Wauw, dit is een prachtige e60. En een motorisatie om jaloers op te zijn.
Interieur is ook zalig.
Idd dat schreef ik ook hier bij ons in België moet ge oje eigen kapot werken
hele mooie 550i echt super precies zoals hoe hij moet zijn! wees er zuinig op man