Martijn's 318i :: verkocht
Re: Martijn's 318i :: Polijstbeurt Cliff! [p17]
Ok thanks, gebruik je die ook?
Neem aan dat de monello inizio ook goed is, aangezien ik die merk nu ook heb.
Neem aan dat de monello inizio ook goed is, aangezien ik die merk nu ook heb.
Cliff, welke stappen heb je doorlopen? Enkel 105 en 205 met een rotary?
Bedankt kerels! Ben er heel blij mee
@ Auke: ik zou em ff hierover pm-en
Ik heb nog een paar shots gemaakt van de lak.
Je ziet dat niet alle krasjes eruit zijn maar het grote deel van de swirls is er uit en dat viel vooral op!
Wil je ook nog die overige krasjes weg hebben dan ben je waarschijnlijk een hele dag bezig
Nu nog de gespoten klinken erop zetten, alleen nog uitvogelen hoe je die kunt demonteren
@ Auke: ik zou em ff hierover pm-en
Ik heb nog een paar shots gemaakt van de lak.
Je ziet dat niet alle krasjes eruit zijn maar het grote deel van de swirls is er uit en dat viel vooral op!
Wil je ook nog die overige krasjes weg hebben dan ben je waarschijnlijk een hele dag bezig
Nu nog de gespoten klinken erop zetten, alleen nog uitvogelen hoe je die kunt demonteren
Laatst gewijzigd door Phantom op 15 feb 2013, 19:47, 1 keer totaal gewijzigd.
[E46 318i sedan ///M] Sold
[E90 320i sedan high executive]
- thedutchone
Nice and clean
Heb een mooie post gemaakt voor je deurklinken,
Kun je mij een pm doen wat je precies doet met polijsten ( welk merk hoe of wat, Heb namelijk nog nooit met zo'n poets machine gewerkt.
Doe het altijd met de hand & hoor van heel veel mensen dat het met een machine 10x strakker word.
Heb een mooie post gemaakt voor je deurklinken,
Kun je mij een pm doen wat je precies doet met polijsten ( welk merk hoe of wat, Heb namelijk nog nooit met zo'n poets machine gewerkt.
Doe het altijd met de hand & hoor van heel veel mensen dat het met een machine 10x strakker word.
Heb deze link gevonden, is op mijn auto gebaseerd, neem aan dat het hetzelfde ( ongeveer ) voor jou is http://tis.spaghetticoder.org/s/view.pl?1/06/55/60
Greetz ghaas
Greetz ghaas
- Edit:
- @ thedutchone je was me net voor! Lmfao
Netjes Martijn! Gaat echt alleen maar de goede kant op. Groot verschil sinds de aankoop.
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
E36 316I Compact - (1995) - Is no more
E36 318IS Coupe - (1997) - verkocht
Exx? - (200x) - Wordt gezocht..
@ thedutchone: Thanks, ik had het gezien Het polijsten heeft Cliff gedaan, wellicht kun je hem het beste even vragen hoe het precies zit.
@ Joey: haha ja stiekem toch al een hoop veranderd!
Hoe gaat het nog met jouw zoektocht naar een bimmer?
@ Joey: haha ja stiekem toch al een hoop veranderd!
Hoe gaat het nog met jouw zoektocht naar een bimmer?
Waarschijnlijk geen bimmer meer.. :$ vraag/aanbod is al lange tijd niet wat ik er van verwacht. Budget en toekomstplannen moet ik overigens ook overwegen vandaar.
Een wijs man zei ooit: Eens BMW, altijd BMW. Alleen kon ik mij daar even niet aan houden..
Re: Martijn's 318i :: klaar voor de winter [p18]
@ Joeyv: jammer dat het er niet meer van komt.. Hopelijk ooit nog in de toekomst
Inmiddels vers rubber voor de wintervelgen binnen! Ik heb gekozen voor de Semperit Speed grip 2 banden, vorig jaar 2e geeindigt in de ANWB winterbandentest. Het zijn banden voor 16 inch velgen, 205 breed en 55 hoog.
Inmiddels vers rubber voor de wintervelgen binnen! Ik heb gekozen voor de Semperit Speed grip 2 banden, vorig jaar 2e geeindigt in de ANWB winterbandentest. Het zijn banden voor 16 inch velgen, 205 breed en 55 hoog.
Laatst gewijzigd door Phantom op 15 feb 2013, 19:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Martijn's 318i :: Parrot mki9100 [p18]
Inmiddels al een paar weken geleden een Parrot Mki9100 carkit systeem met Unika stuurwielbediening ingebouwd met Richel88. Het meeste gedoe is het wegwerken van de kabels achter de radio want de rest is in principe plug and play. We hebben alleen bij de climate control het IKE draadje? moeten vertakken anders werkte het systeem niet.
Foto's van de inbouw:
Schermpje netjes weggewerkt in het asbakje.
Dubbele microfoon bij de spiegel weggewerkt.
Ik moet zeggen dat het een prima systeem is. Ik vind het alleen raar dat de Parrot geen 'tot ziens' zegt bij het contact verbreken. Normaal zou je dan de constante plus en geschakelde plus moeten omdraaien, omdat hij dan niet op de geschakelde plus zit. Maar bij mij schakelt het systeem gewoon aan op contact en weer netjes uit zoals het hoort en hij slaat ook mijn aangepaste instellingen op...
Deze carkit heeft ook een Ipod/USB aansluiting waardoor ik nu de originele Ipod interface te koop heb, zie verkooptopic.
Verder ben ik af en toe op zoek naar een LPG E46 (6 cil) omdat ik nu bijna 1600 km per maand aant rijden ben.
Daarnaast over 2 weekjes weer op APK!
Foto's van de inbouw:
Schermpje netjes weggewerkt in het asbakje.
Dubbele microfoon bij de spiegel weggewerkt.
Ik moet zeggen dat het een prima systeem is. Ik vind het alleen raar dat de Parrot geen 'tot ziens' zegt bij het contact verbreken. Normaal zou je dan de constante plus en geschakelde plus moeten omdraaien, omdat hij dan niet op de geschakelde plus zit. Maar bij mij schakelt het systeem gewoon aan op contact en weer netjes uit zoals het hoort en hij slaat ook mijn aangepaste instellingen op...
Deze carkit heeft ook een Ipod/USB aansluiting waardoor ik nu de originele Ipod interface te koop heb, zie verkooptopic.
Verder ben ik af en toe op zoek naar een LPG E46 (6 cil) omdat ik nu bijna 1600 km per maand aant rijden ben.
Daarnaast over 2 weekjes weer op APK!
Laatst gewijzigd door Phantom op 15 feb 2013, 19:55, 2 keer totaal gewijzigd.
ik heb de mki9200 zitten en moet idd zeggen dat het wel een gemakkelijk is, juist dat mijn scherm groter is en dat ik het niet in de asbak kan wegwerken en idd wel een wat werk voor al die bekabelingen weg te werken, bij mij zit dat al onder men stuur weggewerkt.
Om de lijst compleet te maken: ik heb de Parrot mki9000 .
Zonder scherm maar mis het niet, ik heb ook de Unika gekocht waardoor ik de Parrot via de knoppen op m'n stuur kan bedienen, ideaal! Liedjes op de USB afspelen via die knoppen is erg handig en ook iemand bellen werkt prima, stem herkenning gaat in 90% van de gevallen goed!
Zonder scherm maar mis het niet, ik heb ook de Unika gekocht waardoor ik de Parrot via de knoppen op m'n stuur kan bedienen, ideaal! Liedjes op de USB afspelen via die knoppen is erg handig en ook iemand bellen werkt prima, stem herkenning gaat in 90% van de gevallen goed!
@ Quadrantz: dat Unika kastje was ik nog vergeten te vermelden. Stuurwiel bediening werkt idd prima!
Alleen jammer dat je evengoed het gesprek moet beeindigen met de afstandsbediening
Verder gebruik ik de Ipod voor het afspelen van muziek, eindelijk track vermelding erbij Ik moet wel zeggen dat het prima geluid is alleen merk ik wel ietsje minder bass output.
Alleen jammer dat je evengoed het gesprek moet beeindigen met de afstandsbediening
Verder gebruik ik de Ipod voor het afspelen van muziek, eindelijk track vermelding erbij Ik moet wel zeggen dat het prima geluid is alleen merk ik wel ietsje minder bass output.
Nee hoor gesprek kun je beeindigen door het spraak knopje voor 2 a 3sec ingedrukt te houden . Afstandsbediening heb alleen in het begin ff nodig gehad om de boel in te stellen, nu ligt hij stof te happen in m'n armsteun
Ik gebruik USB voor muziek maar heb ook een Ipod liggen. Maar hoe heb je die track vermelding erbij gekregen? Bij mij staat er alleen Phone...
Heb je Bass van de Parrot aan staan? Ik heb hem uitgezet omdat deze anders ging misvormen icm de harman/kardon set die in de auto zit.
Ik gebruik USB voor muziek maar heb ook een Ipod liggen. Maar hoe heb je die track vermelding erbij gekregen? Bij mij staat er alleen Phone...
Heb je Bass van de Parrot aan staan? Ik heb hem uitgezet omdat deze anders ging misvormen icm de harman/kardon set die in de auto zit.
in mijn schermpje kun je een sd kaart steken, is heel handig, uren muziek, op mijn scherm is het wel gemakkelijk dat je alle muziek kunt onderscheiden