Dit is het project topic van mijn 318i sedan uit 2002. Hier laat ik alle aanpassingen zien die aan de auto gebeuren.
Nadat mijn oude auto in de prak werd gereden heb ik de auto verkocht aan een clublid die er nog heil in zag om deze op te lappen. Ondertussen had ik al druk gezocht naar een nieuwe, degelijke auto. Aangezien ik Richel88s bimmer al een tijd kende, viel mijn aandacht op dit type bimmer (e46).
Zaterdag 23 oktober 2010 ben ik naar een particuliere verkoper in Landgraaf gegaan om naar zijn 318i sedan te gaan kijken. Ik had deze bimmer via Marktplaats gevonden en ik wist eigenlijk al bijna zeker dat ik deze bimmer wilde hebben.
Daar aangekomen een fijn gesprek gehad met de verkoper en een proefrit gemaakt met Richel. Ik vond de bimmer lekker rijden en was al meteen verkocht.
De auto heeft bij een lokale garage op die ochtend gelijk een aankoopkeuring gehad dus ik wist daarmee meteen wat de technische staat van de auto was. Op een paar kleine dingetjes na was hij gewoon in perfecte staat! Na de keuring meteen naar het postkantoor gegaan om de auto over te schrijven en meteen de bimmer naar huis kunnen nemen

Tot de dag van vandaag nog steeds tevreden en trots op mijn bimmer!

Foto's van mijn bimmer bij aankoop

Uitgevoerde modificaties
- Zomerwielen set: BMW OEM 17 inch style 32 + Bridgestone banden (225/45/ZR17) [P25]
- Winterwielen set: BMW OEM 16 inch style 45 + Semperit Speed-grip 2 banden (205/55/R16) [P1]
- Chrome instaplijsten [P1]
- Chrome tellerlijsten [P1]
- Veerpootbrug JOM voorzijde [P1]
- Chrome knipperlichtlampjes [P2]
- Rainbow Dreamline KX165 80W RMS hoedenplankspeakers [P3]
- Custom airscoops [P4]
- CCFL angel eyes stadslicht [P4]
- Eibach Pro kit verlaging [P7]
- LED kentekenverlichting 6-SMD [P9]
- Chrome raamlijsten [P10]
- Sebring sporteinddemper 2x 76mm [P11]
- Morimoto Bi-xenon projectors 6000K [P14]