Bedankt heren. Het was ook weer echt een lekker weekend! Het was een keer niet druk daar. Erg fijn.
De 20inchers plakte goed aan het circuit vast! Hoop keren mijn gezicht van mijn schedel vast moeten houden hahaha

heerlijk die g-krachten in die bochten.
@ Kingfisher
Lekker hollands inderdaad niet ervoor betalen haha. Maarja zon dagje ring kost me ook genoeg. 3x volle tank a 90 = 270 euro. 128 euro rondjes komt toch weer op zon 400 euro....
Die gast had serieus zijn m3 aangepakt. Er zaten sparco stoelen in en rolkooi etc. Zijn dak helaas geen foto van, daarop stond de nurburgring en eromheen allemaal andere circuits wel leuk gedaan. Maar die turfjes achter die merktekentjes... Tsjah ik kan erook alleen maar naar gissen. Maar kan goed zijn dat ie zun blok ook tweaked heeft als ik de rest zo bekeek. Die Akropovic uitlaat compleet voor een m3 is niet bepaald goedkoop namelijk.
@ Vliet Grand prix strecke zeker een aanrader! Nooit echt mega druk en alle ruimte om eens echt lekker tot de edge te gaan. Overal genoeg ruimte mochtje de controle verliezen
@ Suyker ja gezellig ik zal het onthouden! Altijd leuk zo'n tripjes hoor.

Mooie vulling van de zondag.
Thnx