#hugo; dus hetzelfde als bij jouw passagiers kant. Moet toch paneel eraf halen om nieuwe van leren bekleding te monteren. Het is me nog niet helemaal duidelijk waar de kit allemaal moet maar ik zal wachten op een droge dag (!) en dan met tuinslang aan de slag.
gr
Nat in de Auto.
Re: Nat in de Auto.
Dit heb ik dus ook exact! Achter de bijrijders stoel op de vloer is het behoorlijk nat onder de vloerbedekking.jacke46 schreef:Passagier op de achterbank stapte laatst bij mij uit de auto en had natte voeten. Was droge dag... Behoorlijk wat water onder de mat. Hoe komt dat daar in hemelsnaam? Via de deur?
E46 uit 2002.
gr
Ik lees dingen van het deurpaneel los halen en dan de boel nakijken? Ga ik dat maar eens doen denk ik als het een keer een droge dag is.
Ben benieuwd wat ik allemaal aan ga treffen onder de vloerbedekking pfff...
PLEZIER GEEFT VORM AAN DE IDEALE LIJN...
mn meyle raammechanisme had het na 6mnd al weer opgegeven.
tonnetje uit het plastic geknapt...
onder garantie een nieuwe gekregen.
gelijk maar voorzien van trekbandjes!
ik had alles gekit vorige keer...
beter alles nieuw halen en origineel monteren, is echt een ##**!!# werk om alles weer los te krijgen en weer goed vast te zetten.
tonnetje uit het plastic geknapt...
onder garantie een nieuwe gekregen.
gelijk maar voorzien van trekbandjes!
ik had alles gekit vorige keer...
beter alles nieuw halen en origineel monteren, is echt een ##**!!# werk om alles weer los te krijgen en weer goed vast te zetten.
Het enige verschil tussen mij en een krankzinnige, is dat ik niet krankzinnig ben...
Quintet-33 1.5(TI carbs)-Civic–Lancer-MX3 V6-Scorpio V6-Cosworth V6 -A6 V6-A4 1.6-V40 1.9D(chip)–Megane 1.9D(chip)-E46 330i (chip)-156SW1.9JTD(chip)-Chevy2.0TDCI(chip)
Quintet-33 1.5(TI carbs)-Civic–Lancer-MX3 V6-Scorpio V6-Cosworth V6 -A6 V6-A4 1.6-V40 1.9D(chip)–Megane 1.9D(chip)-E46 330i (chip)-156SW1.9JTD(chip)-Chevy2.0TDCI(chip)
-
- Contacteer:
Heb het zelfde probleem,
Bij de bijrijder achter is het erg nat na een flinke regen bui.
Heb mijn deur paneel los gehaald om te kijken waar het vandaan kwam maar kon het niet vinden.
Waar zou het nog meer vandaan kunnen komen?
Bij de bijrijder achter is het erg nat na een flinke regen bui.
Heb mijn deur paneel los gehaald om te kijken waar het vandaan kwam maar kon het niet vinden.
Waar zou het nog meer vandaan kunnen komen?
zet een tuinslang tegen je raam aan (buitenkant) en kijk dan maar eens.
Zo kon ik het ook vinden, lekt 9% achter je deurpaneel.
Hele kleine kans dat t wat anders is.
Zo kon ik het ook vinden, lekt 9% achter je deurpaneel.
Hele kleine kans dat t wat anders is.
Het enige verschil tussen mij en een krankzinnige, is dat ik niet krankzinnig ben...