mulderkes e46 het einde
Re: mulderkes e46 - new pics p12
mss andere velgen zoals csl velgen, anders juist het interieur, een M stuur, M pook , M voetrustplaat en chrome tellerringen.
Re: mulderkes e46
een foto van men vorige liefde, men e30
- bob de bouwer
blijft toch een model apart mooie wagen vind ik zo,n e30 mulderkes
ja het was een leuke wagen om mee te rijden, maar ben in een kettingbotsing geraakt en moest het pijnlijk besluit nemen van hem weg te doen, maar eenmaal ik men e46 zag was de pijn direct weg
- GreyCooperS
- Contacteer:
Re: mulderkes e46- new pics p13
Blijft toch mooi, een sedan
Alleen die grote nummerplaat houder met dat kleine plaatje erop vindt ik geen gezicht..kun je die houder er niet beter afhalen en een kenteken sticker of kleine plaat rechtstreeks op de bumper nemen?
Alleen die grote nummerplaat houder met dat kleine plaatje erop vindt ik geen gezicht..kun je die houder er niet beter afhalen en een kenteken sticker of kleine plaat rechtstreeks op de bumper nemen?
1992 e36 325| Project | Hellrot
1995 e38 750i | Pimp Mobiel | Cosmoszwart Metallic
2002 e39 540i | Touring | Individual | Messing Metallic
2005 e90 330i | M Sport | Daily | Black Sapphire
Mooie auto! en de velgen staan er zeer goed bij, heel chique!
Ik zie dat een velletje van de carbon folie los laat, die zou ik even vervangen of er voorzichtig helemaal af halen (wat zit er onder??)
Ik zie dat een velletje van de carbon folie los laat, die zou ik even vervangen of er voorzichtig helemaal af halen (wat zit er onder??)
Curt schreef:Mooie auto! en de velgen staan er zeer goed bij, heel chique!
wat bedoel je met (wat zit er onder??)
Ik bedoel onder de folie, hoe waren ze zonder de folie, of waren ze zo origineel? het lijkt namelijk alsof er rechts naast de radio een stukje los zit:
ah, orgineel toen ik hem kocht waren ze piano zwart maar heb ze in titansilber gestoken, er zijn nog foto's ergens op men eerste pagina's, ik ga proberen dat los stukje plat te krijgen met men warme lucht blazer
Laatst gewijzigd door Rene08 op 18 okt 2012, 22:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote van voorgaand bericht verwijderd
Reden: Quote van voorgaand bericht verwijderd
- bob de bouwer
mulderke en is het al gelukt met je folie stukje dat los zit
Curt schreef:Ik bedoel onder de folie, hoe waren ze zonder de folie, of waren ze zo origineel? het lijkt namelijk alsof er rechts naast de radio een stukje los zit:
en voala het plooitje is weg, eens met de warme luchtblazer er op en eens met een breekmes in snijden en is weer gefixt.
- bob de bouwer
Re: mulderkes e46- kreukje carbonfolie weggewerkt
dat ziet er beter uit kerel
Re: mulderkes e46- kreukje carbonfolie weggewerkt
En weer strak
BMW E88 135i DCT + Lexus GS450h F-sport line