BMW E36 Cabrio welke velgen?
-
BMW E36 Cabrio welke velgen?
Hallo allemaal , ik wil een setje velgen aanschaffen voor onder mijn cabrio maar ik kom er maar niet uit..
Mijn volgende vraag is aan jullie wat voor velgen zouden jullie nemen ik wil namelijk velgen met diepe rand en getrokken banden (dikke look) welke maten en ET moet ik dan kiezen en bandenmaat? Alvast bedankt! Mvg
Mijn volgende vraag is aan jullie wat voor velgen zouden jullie nemen ik wil namelijk velgen met diepe rand en getrokken banden (dikke look) welke maten en ET moet ik dan kiezen en bandenmaat? Alvast bedankt! Mvg
Re: BMW E36 Cabrio welke velgen?
Ik heb zelf onder mijn E36 sedan 17inch 9J et25 voor als achter.
Verlaagd met eibach en past zonder uitrollen met bandmaat 215/40/17 heel erg getrokken.
Verlaagd met eibach en past zonder uitrollen met bandmaat 215/40/17 heel erg getrokken.
||Ascot Green | Schroefset | Supersprint Exhaust | Remote Angel Eyes | Rolled Fenders | Keskin | Zwart Hemel | BBS 359M | M52 2.0 24v | Full Tinted Windows | M-Pakket | Rims & Paintjobs Fixed by myself||
ik heb 17 inch, ET20 8J velgen, met 215/40/r17, licht getrokken banden,
moest wel een schroefkit aanschaffen om het goed te laten passen, met mn standaard veren liep hij aan in de bochten.
maar nu lig hij lekker laag zonder problemen!
moest wel een schroefkit aanschaffen om het goed te laten passen, met mn standaard veren liep hij aan in de bochten.
maar nu lig hij lekker laag zonder problemen!
>>>>Showroom E36's<<<<
Een setje E36 M3-velgen Ik heb 7,5J voor en 9J achter. Vooral achter heb je een aardige velgrand, en over het geheel gezien lijkt het allemaal nog origineel ook.
Voor zijn de 7,5J velgen voorzien van 215/40 R17 banden. Achter 235/40 R17. Achter was lichtjes getrokken, met een 225 of een 215 staat het zeker netjes als je getrokken banden wilt. Denk zelf dat 225 achter het mooiste is op een 9J velg?
Voor zijn de 7,5J velgen voorzien van 215/40 R17 banden. Achter 235/40 R17. Achter was lichtjes getrokken, met een 225 of een 215 staat het zeker netjes als je getrokken banden wilt. Denk zelf dat 225 achter het mooiste is op een 9J velg?
Verkocht: BMW E36 318i sedan.
Rijdt op dit moment een Seat Cordoba Cupra 1.8 20VT
Rijdt op dit moment een Seat Cordoba Cupra 1.8 20VT
-
bedankt allemaal voor jullie reacties:) nu snap ik het een beetje tenminste:)
- benmaassen
Ik zou je vooral aanraden velgen te nemen die in het juiste tijdsbeeld staan.
Ik moet zeggen dat ik daarom ook erg tevreden ben met mijn velgen.
En deze velgen vind ik ook altijd super mooi,
Succes,
Ik moet zeggen dat ik daarom ook erg tevreden ben met mijn velgen.
En deze velgen vind ik ook altijd super mooi,
Succes,
-
@benmaassen jou velgen zijn zeker supermooi ik vind ze zelf ook echt DIK staan onder een E36 en vooral onder een caab:)
- benmaassen
Kom anders even op mijn FB kijken daar staan 500 foto's van Caab's.
Daar kan je mooi ideeën opdoen.
http://www.facebook.com/bmwcabrio.nl
Daar kan je mooi ideeën opdoen.
http://www.facebook.com/bmwcabrio.nl
-
@benmaassen die pagina vind ik leuk! en ik volg de pagina ook , ben opzoek naar een set velgen dat op de velgen lijk van een E36 cabrio zwart van kleur en oranje vadar stoelen misschien dat je het herinnert?
- benmaassen
Deze velgen?
-
@benmaassen idd dit zijn ze zulke type zoek ik , tenminste hoeft niet precies hetzelfde te zijn maar kan ook RH of een ander merk met een diepe rand het liefst zou ik 17 inch willen