Rody's 320i || Enkele updates.
Re: Voorstellen
Wel enig idee hoeveel centimeter? Ik had al gekeken naar een Eibach setje..
Bmw 320i Steptronic '98 Sienna Red, DIY Wood trim, ACC, PDC, Bmw Business CD, Sportstuur met MFL, zelfdimmende binnenspiegel, Armsteun, iPhone interface, 17" stalen velgen zilver met winterbanden icm Apex 35mm veren.
Eibach Pro kit (zie link -> Eibach Pro kit E46 320i) zal sowieso een goede keuze zijn. Een Sportline kan (wat jzearo al zei) net iets te laag zijn, en zeker op de originele schokdempers, ook die hebben veel meer te lijden.
Er staan genoeg voorbeelden online van een E46 320i met de pro kit veren. Zou even gaan vergelijken als ik jouw was .
Er staan genoeg voorbeelden online van een E46 320i met de pro kit veren. Zou even gaan vergelijken als ik jouw was .
Ok dankje voor de info, ik zie dat beide sets zo'n 25mm verlagen aan de achterzijde. Denk dat het toch een Eibach Pro wordt. Nu alleen nog ff tijd vinden om dit te doen, raden jullie dit trouwens aan om na de winter te doen? Stel dat we een echte winter krijgen dit jaar...
Bmw 320i Steptronic '98 Sienna Red, DIY Wood trim, ACC, PDC, Bmw Business CD, Sportstuur met MFL, zelfdimmende binnenspiegel, Armsteun, iPhone interface, 17" stalen velgen zilver met winterbanden icm Apex 35mm veren.
- GreyCooperS
- Contacteer:
Schroefset nemen
1992 e36 325| Project | Hellrot
1995 e38 750i | Pimp Mobiel | Cosmoszwart Metallic
2002 e39 540i | Touring | Individual | Messing Metallic
2005 e90 330i | M Sport | Daily | Black Sapphire
Schroefset vind ik persoonlijk weer net te worden, ik hoef niet van alles in te gaan stellen en automatisch ga je dit toch doen. Zeker met mijn race historie. En een goed setje kost toch weer rond de 1000 euries, en heb geen zin om de helft van de waarde van de auto te gaan uitgeven aan een setje schokdempers. Een schroefset koop je om continue te veranderen.
- GreyCooperS
- Contacteer:
Waarom zou je? goed is goed toch...maar persoonlijk vindt ik het comfort beter dan met alleen veren..en je kunt in de winter dus wat hoger...die 1 of 2 keer per jaar dat je ff vier hoeken moet schroeven...Ik rijdt al jaren met een schroefset onder mn auto's en ben echt niet continue aan te veranderen
Ja maar ik ken mezelf... Hmm die ene mooie bocht neem ik nu met 119 km/h, als ik nou dit en dat doe dan kan ik em met 120 km/h pakken. Nee dankje voor je advies, maar neem gewoon een setje veren, ook omdat ik al aangaf dat ik niet de helft van de auto wil uitgeven aan schokdempers. GreyCooperS, ik ga ervan uit dat jij niet een autostyle setje van 300,- onder je auto's hebt???
- GreyCooperS
- Contacteer:
haha...fair enough!
En nee...geen autostyle onder mn auto nee
En nee...geen autostyle onder mn auto nee
Bij hele korte drempels of schuine stoepjes blijf ik weleens hangen en schraapt hij soms even, mits zeer voorzichtig er van zo'n drempel af gereden wordt zodat hij niet inveert is het te doen! Qua comfort, tja het is wat stugger en het is natuurlijk niet helemaal comfort gericht, maar weggedrag is heerlijk Doet niet onder voor nieuwe auto's qua wegligging en natuurlijk verlaging = top looks !
Ik ga lekker voor het Eibach Pro setje, iemand nog een goed(koop) adres?
Okay dankje, ga gelijk ff kijken.
Iemand ervaring met de B12 dempers icm de Eibachs... Lijkt me ook een mooie set.
Iemand ervaring met de B12 dempers icm de Eibachs... Lijkt me ook een mooie set.
Bilstein en eibach schijnt een zeer goede combi te zijn heb ik gelezen!
>>>>Showroom E36's<<<<
Kleine update, ik had 2 setjes houten sierlijsten in optie maar uiteindelijk draaide dat op niets uit, eigen schuld. Toen maar plakfolie gehaald bij de Gamma en zelf aan de gang gegaan.
Had nog nooit eerder onderdelen gewrapt en kan jullie ook niet echt uitleggen hoe je dit moet doen. Gewoon doen zou ik zeggen, mislukt een onderdeel dan begin je gewoon overnieuw.
Een paar foto's van het resultaat:
Ben er zelf erg tevreden mee, totale kosten... €4,99,- en beetje boel geduld. En fohn vd vrouw is ook wel handig!
Had nog nooit eerder onderdelen gewrapt en kan jullie ook niet echt uitleggen hoe je dit moet doen. Gewoon doen zou ik zeggen, mislukt een onderdeel dan begin je gewoon overnieuw.
Een paar foto's van het resultaat:
Ben er zelf erg tevreden mee, totale kosten... €4,99,- en beetje boel geduld. En fohn vd vrouw is ook wel handig!
geinig, ik vind dit mooier als het originele hout xD, mooi gedaan
--BMW E90 318i HB 2007-- "sold"
-- BMW E46 M3 QP SMG 2003-- “sold”
-- BMW E46 M3 QP SMG 2003-- “sold”