Goedemorgen,
ik ben Scott en nieuw hier op het Forum, zal binnenkort dan ook een voorstel topic aanmaken.
Maar nou heb ik een klein probleempje. Ik heb Led angel Eyes gemonteerd op mijn auto en ziet er super uit, alleen is het volgende mij opgevallen. Zodra ik het contact aanzet gaan ze ff flikkeren net als stroboscoop lichten en daarna om de zoveel tijd gaan ze nog heel ff aan. Nou heb ik al begrepen dat dit komt door de lampencheck die om de zoveel tijd een pulsje door de lampen geeft.
Nou ben ik benieuwd of er hier mensen zijn die dit probleem kennen en het belangrijkste wat is jullie oplossing hiervoor?
Knipperen Led Angel Eyes
Re: Knipperen Led Angel Eyes
Welkom op het forum
Dit probeempje heb ik ook,dit komt idd door de controle
zo ver ik weet is er een oplossing(gewoon je stadslicht aan doen
en probleem opgelost,(ik heb er tot zo ver geen nadeel aan ondervonden dat de lampen soms knipperen.

Dit probeempje heb ik ook,dit komt idd door de controle
zo ver ik weet is er een oplossing(gewoon je stadslicht aan doen

en probleem opgelost,(ik heb er tot zo ver geen nadeel aan ondervonden dat de lampen soms knipperen.
bmw 525D e39 zilverxenon4800k philips
10watt oem led angel eyes
iedereen maakt typ fouten
10watt oem led angel eyes
iedereen maakt typ fouten
Dat is inderdaad de oplossing die ik ondertussen ook toepas. Maar stel dat ze dit bij de APK opmerken is dit dan een probleem?
Ik heb precies hetzelfde probleem,zodra het contact aan gaat gaan de angel eyes ook flikkeren.
De mijne is 3 maanden geleden Apk gekeurd en dit gaf geen problemen,hij is gewoon goed gekeurd.
- Spoiler: Laat zien

De mijne is 3 maanden geleden Apk gekeurd en dit gaf geen problemen,hij is gewoon goed gekeurd.

Ik weet niet in hoeverre een e39 te coderen is, maar ik heb met mijn e61 hetzelfde gehad en heb dit eruit geprogrammeerd, want het is niet alleen tijdens opstarten, hij controleert ook elke 2a3 minuten, dus dat ziet er een beetje goedkoop uit. Sommige auto's hebben het ook met hun led achterlichten.

After All It's Only A Weed That Turns To A Flower In Your Mind
ik heb dit ook opgemerkt, vandaag mijn angel eyes geinstalleerd. Ik vind het niet erg en eigenlijk wel cool eruit zien zolang hij maar mijn accu niet leeg trekt! Ik vraag me af of dit probleem er ook is bij de complete sets die ze verkopen.
I am so clever that sometimes I don't understand a single word of what I am saying