Led aansturen via CV

Voor alle technische vragen over de BMW 1 Serie
Maxx

Led aansturen via CV

Bericht door Maxx » 10 nov 2012, 20:50

Hallo samen,

Ik ben nog maar net nieuw hier op het forum en heb al meteen een vraag, waarover ik al enige tijd pieker.
Eerst maar even netjes voorstellen. Ik ben Maxx en sinds kort ben ik de gelukkige eigenaar van een 118i bwj. 2008.

Mijn vraag is kort en bondig, Led onder binnenspiegel brand niet, er is geen alarm gemonteerd en ik wil graag het ledje via de CV aansturen. Deur ontgrendelt led uit en deur vergrendelt led aan. Klinkt heel gemakkelijk, maar ik zoek me suf naar een stroomdraad die wel/geen stroom levert op het gewenste moment. (overigens led is standaard gemonteerd en brand als ik er spanning op zet).

Maxx

Re: Led aansturen via CV

Bericht door Maxx » 11 nov 2012, 10:08

Niemand, zijn er geen techneuten onder ons ?

DJLeonardo

Bericht door DJLeonardo » 12 nov 2012, 10:53

Zover ik weet is dat ledje daar niet voor bedoelt, maar als jij graag wil dat ie aan en uit gaat zal je zelf iets moeten fabriceren. Makkelijkste is misschien om eens een aansluit schema van een alarm op te snorren.

Maar neem eens de moeite om je even echt voor te stellen zoals dat hier hoort. We hebben daar een speciale sectie voor. (fotootjes erbij etc)
BMW E90 330iA, BMW E87 118i

lodewijk

Bericht door lodewijk » 18 nov 2012, 12:32

Zodra je dit voor elkaar hebt gekregen graag je ervaring delen of een diy please.
Er zijn veel mensen met hetzelfde idee hoor. :duimen:
Mvg,

Plaats reactie

Terug naar “BMW 1 Serie (E81 / E82 / E87 / E88) Techniek”