BMW Air Ducts voor M tech 2 pakket.
BMW Air Ducts voor M tech 2 pakket.
Hallo,
Ik heb me via een duitse site een M tech 2 pakket besteld.
Nu lees ik dat er nog "M Air Ducts" besteld moeten worden.
Weet iemand om welke onderdelen het gaat en welke prijs? Zit hier nog verschil in tussen een 4 en 6 cilinder.
Bedankt!
Ik heb me via een duitse site een M tech 2 pakket besteld.
Nu lees ik dat er nog "M Air Ducts" besteld moeten worden.
Weet iemand om welke onderdelen het gaat en welke prijs? Zit hier nog verschil in tussen een 4 en 6 cilinder.
Bedankt!
Re: BMW Air Ducts voor M tech 2 pakket.
Je luchtgeleidingsbuizen om de remmen te koelen.
Deze zitten links en rechts naast het rooster.
Deze zitten links en rechts naast het rooster.
E46 316i 1999 EIBACH PRO verkocht
E46 316i 2002 EIBACH PRO
E90 318D 2008
E46 316i 2002 EIBACH PRO
E90 318D 2008
Bedankt, waar de mistlampen zich ook bevinden. Was aan het twijfelen of het om het luchtinlaatsysteem ging.
inderdaad naas de mistlampen 

E46 316i 1999 EIBACH PRO verkocht
E46 316i 2002 EIBACH PRO
E90 318D 2008
E46 316i 2002 EIBACH PRO
E90 318D 2008
-
en de dynamo pakt ook lucht uit deze buizen 

Niet onbelangrijk dus
. Heb ze inmiddels bij de dealer besteld, 37,19 euro per stuk, best wat geld voor plastic buisje
.

-
Er staat BMW op he 

-
Heb jij alles toevallig bij salesafter besteld? Hoe bevalt dit? En de betaling hoe werkt dat Mvg jordy
BMW E46 COUPE
Ik heb het complete pakket gekocht bij salesafter. Hier heb ik al een keer of 4 producten besteld. Altijd goede ervaringen mee. Betalen gaat via paypal. Het verzenden duurt wel gemiddeld iets langer. Houdt er rekening mee dat je bij zo'n groot bumperpakket thuis moet zijn bij verzending. Een nederlands postverzendbedrijf neemt dan contact met je op om een datum te bevestigen. Bij kleine pakketen is dit niet nodig, maar zo is het bij mij gegaan.
Je hebt M Air ducts nodig, maar ook tussenstekkers voor de mistlampen, deze passen niet op de kabels van de auto (athans bij mij niet) Deze moet ik nog bestellen bij de dealer. Als je een enkele pijp hebt en geen sportuitlaat wilt moet je dit wel aangeven vanwege de defuser.
Je hebt M Air ducts nodig, maar ook tussenstekkers voor de mistlampen, deze passen niet op de kabels van de auto (athans bij mij niet) Deze moet ik nog bestellen bij de dealer. Als je een enkele pijp hebt en geen sportuitlaat wilt moet je dit wel aangeven vanwege de defuser.
Hello,
ik rij met een e 92 en ga ook een m pakket plaatsen.
heb van horen dat er ook een andere bodemplaat moet?
Als ik het goed voor heb (m bumpers, side skirts en diffuser) komt er nog een meerkost voor de air ducts?
Waar kan ik deze het beste(goedkoopste) bestellen? en is dat eigenlijk verplicht bij een e92 20 diesel, ik denk niet dat ik dat nu heb?
grtz
ik rij met een e 92 en ga ook een m pakket plaatsen.
heb van horen dat er ook een andere bodemplaat moet?
Als ik het goed voor heb (m bumpers, side skirts en diffuser) komt er nog een meerkost voor de air ducts?
Waar kan ik deze het beste(goedkoopste) bestellen? en is dat eigenlijk verplicht bij een e92 20 diesel, ik denk niet dat ik dat nu heb?
grtz
- evoluzione
Wat krijg je allemaal precies bij salesafter? Zit er zelf over na te denken het daar ook te halen, maar wil niet voor verrassingen komen te staan. Ik lees inderdaad over de luchtgeleiders, maar ook over een diffusor? n die verlengkabeltjes voor de mistlampen, zijn deze ook nodig bij een PFL sedan?