Heerlijk het geluid van een M5 zonder uitlaten
- Schmiedmann530
Heerlijk het geluid van een M5 zonder uitlaten
Laatst gewijzigd door Rene08 op 24 nov 2012, 16:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Youtube film ingesloten
Reden: Youtube film ingesloten
Re: Heerlijk het geluid van een M5 zonder uitlaten
Beetje herrieboel ? neem dan een Kreissieg, dan kun je de openbare weg nog eens op. Na 18 seconden gaan de kleppen open voor wat extra's
F10 M5, E88 125i, E70 3.0d, R1150r
- Schmiedmann530
De formule 1 maakt tog ook veel herrie..
gewoon geweldig die V10 zonder enige demping
gewoon electronische klep ertussen en gaan! kun je er ook gewoon openbare weg mee op!
gewoon electronische klep ertussen en gaan! kun je er ook gewoon openbare weg mee op!
>>>>Showroom E36's<<<<
- Schmiedmann530
Maar ik heb helaas geen M5 
oeeeeeeeehw wat lekker zeg!!!
... Zelfs in NL zou ik een poging wagen om zo te blijven rijden. 
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +
- lekkerwijf1
super gaaf inderdaad net een f1 in dat eerste filmpjeee 
Die boardeaux m6 klinkt net als een nissan met een universeel uitlaatje van de action is mijn mening
Die boardeaux m6 klinkt net als een nissan met een universeel uitlaatje van de action is mijn mening
- Schmiedmann530
Als ik een
5 v10 zou hebben dan was de keuze voor uitlaat heel gemakkelijk een Eisenmann Race oval uitlaat systeem. Maar het liefst zou ik net zoals het filmpje alleen met de spruitstukken willen rondscheuren 
3:35 hier trapt hij haar volledig op z'n staart, dat gebrul joh
.. Zou wel zo een wekker willen hebben.
Vindt persoonlijk de m5 v10 het mooiste geluid voor een auto dat ooit is gemaakt, wat ik erg jammer vind is dat hij maar 8250 toeren kan brullen dit is natuurlijk wel veel voor een personen auto, maar als ze nou rond de 15.000 kon dan zou dat ''echt'' VET geweest zijn!
3:35 hier trapt hij haar volledig op z'n staart, dat gebrul joh
Vindt persoonlijk de m5 v10 het mooiste geluid voor een auto dat ooit is gemaakt, wat ik erg jammer vind is dat hij maar 8250 toeren kan brullen dit is natuurlijk wel veel voor een personen auto, maar als ze nou rond de 15.000 kon dan zou dat ''echt'' VET geweest zijn!
Laatst gewijzigd door Schmiedmann530 op 01 dec 2012, 11:47, 1 keer totaal gewijzigd.
Kan er een mp3tje van maken voor je?? 
>>>>Showroom E36's<<<<
- Schmiedmann530
logic 7 installatie demonteren en onder de auto bouwen, vervolgens een m5 geluidje branden op een cd 
lekkerwijf1 schreef: Die boardeaux m6 klinkt net als een nissan met een universeel uitlaatje van de action is mijn mening
- lekkerwijf1
@ Schmieddmann, met jou kan ik praten hahaha de ovale eissenman uitlaten hahaha
Iedereen verklaarde mij voor gek met mijn Merce*** uitlaat (zie p5,p6 @ showroom)
Iedereen verklaarde mij voor gek met mijn Merce*** uitlaat (zie p5,p6 @ showroom)
- Schmiedmann530
@ lekkerwijf, ze weten niet wat mooie uitlaten zijn, volgens mij hebben zij liever een verkr*chte Remus DTM style.
De Eisenmann race uitlaten zien er dikker uit dan de originele. Had op jou showroom al gereageerd over je uitlaten en vroeg me af hoe je dat passend hebt gekregen want een demper rechts kan je niet kwijt onder een 530d.
Originele BMW uitlaten zijn net pisgaatjes (mijn mening)
De Eisenmann race uitlaten zien er dikker uit dan de originele. Had op jou showroom al gereageerd over je uitlaten en vroeg me af hoe je dat passend hebt gekregen want een demper rechts kan je niet kwijt onder een 530d.
Originele BMW uitlaten zijn net pisgaatjes (mijn mening)
Graag ...Dcreator schreef:Kan er een mp3tje van maken voor je??
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +
- Schmiedmann530
Als je laptop of pc een V10 tje onder mijn kap kan bandenDanishbmw schreef:Graag ...Dcreator schreef:Kan er een mp3tje van maken voor je??