Martijn. schreef:Precies, maar sommigen denken dat de topexemplaren dan automatisch ook niet meer waard zijn als €15.000 - €17.000 en dat zie ik even anders. Gelukkig is dat bij verkoop van mijn M3 ook wel gebleken.
Mij hoor je niet klagen. Ik heb destijds een dure gekocht en de M3 ook voor een goede bovengemiddelde prijs weer verkocht. Al met al heb eigenlijk echt niet veel afgeschreven in 3 jaar tijd.
Je moet net iemand treffen die een top exemplaar zoekt met weinig kilometers en daar ook meer voor wil betalen en dat kan even duren omdat het gros een goedkopere zoekt en dan ook consessies wil doen wat betreft staat en km-stand.
Daar heb je ook gelijk in, als je tegenwoordig nog een topexemplaar wilt zal je enigzins goed moeten zoeken.
Nadeel daaraan is vaak dat je dan niet al te kieskeurig kunt zijn wat betreft opties, kleurencombinaties, en dergelijke.....
Maar weetje wat het met een M3 is, dat je er van uit kunt gaan dat die dingen over het algemeen "behoorlijk gebruikt" worden, lage km stand of niet, en je moet er altijd geluk mee hebben. Het is ook niet voor niks dat er de letter M bij voor staat. De meesten zijn altijd bang voor onkosten en dure reparaties en al dat gedoe, maar als je een M wilt, moet je dat altijd incalculeren. Alles wat er dan niet aan je voorbij komt is mooi meegenomen.
Ik heb mijne destijds voor een gemiddelde prijs gekocht, en inmiddels twee maand geleden ook voor een gemiddelde prijs verkocht en in 2 en half jaar weinig onkosten erop gehad, dus mij hoor je ook niet klagen.