Danish 318i e46 t/m 330ci cabrio. Part 1
Re: Danish 330CI ///M performance nieren(foto)
vanaf deze foto is er nog niet een geheel beeld te vormen,
maar volgens mij staat het hem superdik, vooral met die zwarte velgen (die zitten er nu onder toch?)
maar volgens mij staat het hem superdik, vooral met die zwarte velgen (die zitten er nu onder toch?)
>>>>Showroom E36's<<<<
Lijkt mat te zijn... Of is het hoogglans?
Plaats eens goede foto's vriend.
Inspectie II kan goedkoper. Even mij contacteren. Weet je zeker dat alles uitgevoerd wordt, rij je niet weer met oude remvloeistof rond.
Inspectie II kan goedkoper. Even mij contacteren. Weet je zeker dat alles uitgevoerd wordt, rij je niet weer met oude remvloeistof rond.
BMW E46 330i
Of mij krijg je thuisbrengen-vanaf-de ring- korting
-- Houdoe wanne --
Mooi man, had zelf wel voor hoogglans gegaan denk ik. Heb je jouw eibach verlaging rondom gemonteerd of alleen voor trouwens? Achter lijkt de hoogte onveranderd.
Ik heb toen de Pro kit voor hem gemonteerd. Rondom. Zoals je bij je eigen cabrio wel ziet ligt die achter al vrij laag. De Pro kit staat bij Danish perfect.
BMW E46 330i
Zo'n dikke bak rijden en dan zo'n telefoon (camera) hebben
Ziet er goed uit! Die nieren wil ik ook nog hebben.
hahah komt goed .Jullie houden nog mooiere foto's tegoed. Wil binnekort de auto weer een grondige polijstbeurt geven. Dan zal ik is een uitgebreid fotoshoot maken.BM-DUB schreef:staat 'em goed! maar.....zo'n bak verdient wel eens fatsoenlijke foto's he
Heb wel foto's van een andere hoek en ook overdag, daar ziet het er een stuk beter uit. De zwarte wielen heb ik in de schuur liggen. Vind ze niet meer zo heel mooi. Wil wat anders. Nu zitten de style 135 M 19'ers eronder.Dcreator schreef:vanaf deze foto is er nog niet een geheel beeld te vormen,
Rene, het is nu nog mat.. Misschien dat ik het binnekort hoogglans maak zoals de shadowline raamlijsten.Rene08 schreef:Lijkt mat te zijn... Of is het hoogglans?
KevinK schreef:Plaats eens goede foto's vriend.
Ben nu voor prijzen overal aan het kijken. Heb een goeie site gevonden voor de olie en bougies (platinum), de rest zal ik gewoon bij de dealer bestellen filters etc.Verheeske schreef:Of mij krijg je thuisbrengen-vanaf-de ring- korting
Zelf wil ik dit niet doen, omdat ik toch niet al te handig ben.. Misschien met ze tween? Heb ik twee top monteurs die voor een goeie beurt zorgen
Het is inderdaad rondom gemonteerd. Kwam goed uit want de achterveren bleken beide gebroken te zijn, terwijl ik er niets van merkte. Het staat perfect op een 6 pitter cabrio. Achter valt het mee, maar voor is een top verschil.Yusuf1 schreef:Mooi man, had zelf wel voor hoogglans gegaan denk ik. Heb je jouw eibach verlaging rondom gemonteerd of alleen voor trouwens? Achter lijkt de hoogte onveranderd.
hahahaFrenkz schreef:Zo'n dikke bak rijden en dan zo'n telefoon (camera) hebben
Ben nog met de pingeling van blackberry bezig.. Moet van de week de micro simcard halen voor de iphone 4s.
Maar ik vind de nieren steeds stoerder staan. Het chrome was te opvallend.
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +
lekkere wagen!
BMW 135i Coupé viewtopic.php?f=134&t=31083
Sooow hey die staat er mooi bij Mooie kleur blauw ook! Prachtige wagen!
Word dus ook een pro kitje voor mij dan idd, staat echt top
Doe je die style 220 nog weg? Onder de plastidip nog netjes? Geen stoepschade enz?
Doe je die style 220 nog weg? Onder de plastidip nog netjes? Geen stoepschade enz?
Thanks
Was zelf nooit echt een fan van de pro kit, maar van de schroefsets.
Maar op een cabrio staat het perfect. Ik had toen de cabrio van Dnl als voorbeeld genomen.
Yusuf je hebt PM
Was zelf nooit echt een fan van de pro kit, maar van de schroefsets.
Maar op een cabrio staat het perfect. Ik had toen de cabrio van Dnl als voorbeeld genomen.
Yusuf je hebt PM
toch zou het icm met zwarte velgen beter staan, of gunmetal bijv.
maar wat een bak hey!
maar wat een bak hey!
>>>>Showroom E36's<<<<