Coming home light
-
Coming home light
Afgelopen week heb ik een keertje mijn Coming home light gebruikt, dacht eerst dat alleen mijn koplampen zouden oplichten maar ook mijn achterlichten en kentekenverlichting.
Toen kreeg ik het idee, dat het me leuk lijkt dat mijn coming home aan gaat als ik mijn auto ontgrendel via de sleutel. Dat ik bijvoorbeeld op een drukke parkeerplaats in het donker mijn auto zie oplichten.
Nu dus mijn vraag, is er een mogelijkheid om deze functie werkend te krijgen op de sleutel?
Misschien wil ik teveel , maar het lijkt me wel wat.
Toen kreeg ik het idee, dat het me leuk lijkt dat mijn coming home aan gaat als ik mijn auto ontgrendel via de sleutel. Dat ik bijvoorbeeld op een drukke parkeerplaats in het donker mijn auto zie oplichten.
Nu dus mijn vraag, is er een mogelijkheid om deze functie werkend te krijgen op de sleutel?
Misschien wil ik teveel , maar het lijkt me wel wat.
Re: Coming home light
Ik heb t op mijn E36.
Deze is gefixt zonder module oid.
Mede forumlid dinesh_skr heeft dit voor mij gedaan.
Deze is gefixt zonder module oid.
Mede forumlid dinesh_skr heeft dit voor mij gedaan.
||Ascot Green | Schroefset | Supersprint Exhaust | Remote Angel Eyes | Rolled Fenders | Keskin | Zwart Hemel | BBS 359M | M52 2.0 24v | Full Tinted Windows | M-Pakket | Rims & Paintjobs Fixed by myself||
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | |
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"
Is het ook mogelijk om deze functie via BMW Scanner te activeren of is er persé een mod nodig aan de electronica in de auto?
In welke module zit de Coming home light?
Thanks!
In welke module zit de Coming home light?
Thanks!
-
gekld dit ook voor een facelift of kan men dit programmeren
oohhhh hebben hebben hebben! Ik ga straks meteen kijken of mijn e46 compact deze functie ook heeft
Geld moet rollen, en wat rolt er nu beter dan een BMW?
Jeps ook mijn auto heeft dat! Nu nog iemand vinden die mij hierbij kan helpen aangezien ik niet zo goed ben met stroom e.d. Woont er iemand toevallig in zuid limburg die dit zo kan aansluiten dat het werkt op de afstandsbediening?
-
Thnx voor de reacties.
Heb even de DIY gelezen, maar zie zo al dat ik er niet uit ga komen.
Met electronica ga ik niet aan de slag, dan gaat bij mij fout.
Maar het zou dus wel kunnen
Heb even de DIY gelezen, maar zie zo al dat ik er niet uit ga komen.
Met electronica ga ik niet aan de slag, dan gaat bij mij fout.
Maar het zou dus wel kunnen
316ti, welke functie heb je op de auto? coming home of DRL?
soms kan je niet voorkomen dat er dingen goed gaan
Uuuhhhhh nou als ik het groot licht schakelaar 1x na me toe trek gaan de lichten aan en na ongeveer 30 sec uit. Nu ga jij mij vast en zeker vertellen welke fucntie ik dan heb want ik weet t niet
Ben er al achter DRL is dagrijverlichting toch? dat heb ik niet. Ik heb dus coming home verlichting wat ik met de hand moet bedienen... Wil dit graag met de afstandbediening mogelijk maken!
ok, dan snap ik je.. DRL is inderdaad een optioneel ding in de LCM, Coming home is meen ik standaard, maar inderdaad handbediend.
soms kan je niet voorkomen dat er dingen goed gaan