auto stotterde voor het stoplicht en viel vervolgens uit... weer starten auto starte wel maar viel direct uit... heb me laten afslepen naar huis hier auto weer proberen te starten en toen deed hij helemaal niks meer enkel een paar harde klakken/tikken (van de startmotor misschien?) en het licht ging hierbij aan terwijl de schakelaar uit stond! (noodloop misschien?)
na 5 min toch nog een keer geprobeerd en hij deed het weer... voor 3 min toen viel hij weer uit
Wat hieraan vooraf ging:
Auto gekocht en had blijkbaar startproblemen bij koude start. Na verloop van tijd begon brandstofleiding te kreunen! Uiteindelijk de gok genomen en een 2e hands brandstofpomp erin gezet en het probleem was weg. Auto starte weer goed en de kreun van de brandstofleiding was weg. Sinds paar weken hoorde ik die kreun weer kort tijdens starten.
Wie kan mij vertellen waar ik moet gaan zoeken?
- Brandstofpomp? Toevallig dat deze het beide begeven hebben of is er een ander probleem waardoor deze pompen dood gaan?
- Te hoge druk op de leiding waardoor pomp kapot gaat? waardoor komt dit dan?
- drukregelaar misschien defect?
meer zou ik helaas niet weten
ik heb morgen vroeg ook nog een sollicitatiegesprek dus kan dit er goed bij hebben nu
Graag jullie ideeën!!!