Orion V2 angel eyes 'Supper mooi'!!
- Schmiedmann530
Orion V2 angel eyes 'Supper mooi'!!
http://www.youtube.com/watch?v=ubdFiPx3Pw0
Jonges,
Deze angel eyes vind ik supper mooi, wel een hele klus om de erin te krijgen maar ga er een weekendje tegenaan.
Wat vinden jullie hiervan? iemand ooit zo iets gedaan?.
Wil ook de led wenkbrauwen en side marks wit maken.
Jonges,
Deze angel eyes vind ik supper mooi, wel een hele klus om de erin te krijgen maar ga er een weekendje tegenaan.
Wat vinden jullie hiervan? iemand ooit zo iets gedaan?.
Wil ook de led wenkbrauwen en side marks wit maken.
Re: Orion V2 angel eyes 'Supper mooi'!!
Is dit alleen voor de xenon fitted koplampen?
ben benieuwd hoe die in het donker eruit ziet. Zo in daglicht was het wel zichtbaar, helder.
Kost dat?
ben benieuwd hoe die in het donker eruit ziet. Zo in daglicht was het wel zichtbaar, helder.
Kost dat?
Maar dit zijn kant en klare imitatie koplampen voor e60/ e61
maak er geen kermis auto van zonde.
maak er geen kermis auto van zonde.
BMW Bayerische Motoren Werke
- Schmiedmann530
Nee het zijn dus geen Kant en klare troep koplampen die marktplaats adverteerders aanbieden , maar losse ringen die OEM kwaliteit zijn. Deze zijn speciaal die zich automatisch instellen die overdag en in de nacht er even mooi uitzien.
Vind het persoonlijk heel mooi uitzien, beter dan die vervangins bulbs !
- Schmiedmann530
Zal wel kloppen, merk wist ik niet , maar type was orion V2.
Vind ze iig erg fraai
Vind ze iig erg fraai
Vind ze ook erg fraai van umnitza,had het ook zelf gedaan bij mijn e46.
Zie ook mijn showroom.
Zie ook mijn showroom.
- Schmiedmann530
Heb ze gezien en staan echt tof
Waar heb je ze gekocht als ik vragen mag?, had ze eerder gespot op ebay maar kan het helaas niet meer terug vinden.
Waar heb je ze gekocht als ik vragen mag?, had ze eerder gespot op ebay maar kan het helaas niet meer terug vinden.
- E36 M-Style
- Bouwer van BimmerPortal
Inderdaad umnitza. Goede kwaliteit en zien er erg fraai uit.
Zelf ook nog over getwijfeld voor op de M maar vanwege het OEM gevoel niet gedaan.
Zelf ook nog over getwijfeld voor op de M maar vanwege het OEM gevoel niet gedaan.
///M-power
Bij umnitza zelf, oftwel de link die ik gaf.Schmiedmann530 schreef:Heb ze gezien en staan echt tof
Was toen een aanbieding met kostenloze verzendkosten, anders had ik het waarschijnlijk niet gedaan. Ze moeten nl uit Amerika komen.
Wie weet heeft iemand hier op het forum nog een setje liggen.
- Schmiedmann530
Wat is het gemiddelde levertijd vanuit amerika? wilt het ook bestellen maar hoop dat het geen maand duurt voordat het thuis is.
Hmm oke maar hoe krijg je die in de e60 koplampen omdat deze dicht zijn ?Schmiedmann530 schreef:Nee het zijn dus geen Kant en klare troep koplampen die marktplaats adverteerders aanbieden , maar losse ringen die OEM kwaliteit zijn. Deze zijn speciaal die zich automatisch instellen die overdag en in de nacht er even mooi uitzien.
- Schmiedmann530
Dat word onderin de pizza pleuren ..
Maar durf niet meteen omdat dynamic xenon wel heel duur kost, dus ga ik een voorproefje nemen met andere koplampen, of iemand die goed verzekerd is mag het voor mij doen . Strax bak ik ze bruin en ben ik wel verder van huis
Maar durf niet meteen omdat dynamic xenon wel heel duur kost, dus ga ik een voorproefje nemen met andere koplampen, of iemand die goed verzekerd is mag het voor mij doen . Strax bak ik ze bruin en ben ik wel verder van huis
Ik heb wat gevonden dit is een oplossing om de koplampen van binnen ook meteen te reinigen
- Schmiedmann530
Oei oei oei, als ik zo tekeer zou gaan weetk 99% zeker dat ik er een stukje vanaf zal breken denk dat ik lekker rustig begin in de oven met 60 graden ong rustig steeds meer ondertussen ook controleren of hij wat losjes zit, desnoods temperatuur wat hoger zetten.