Auke's 325Ci Executive | Kofferbak lipje gemonteerd!
- bob de bouwer
Re: Auke's 325Ci Executive | Morimoto Mini H1 retrofit!
je bent goed bezig auke zou te zien 

- jurrymcflurry
Hai Auke, zou je mij misschien willen vertellen welke kabels je aan moet sluiten bij het inbouwen van een zelfdimmende spiegel? Ik ben namelijk van plan dit zelf ook te gaan doen. Mvg
'99 BMW e46 320CI | Cosmosschwarz Metallic
Je hoeft geen kabels aan te passen, alleen een 3 tal kabels te trekken richting dashboard kastje.
- jurrymcflurry
Welke kabels en waarheen precies? +/- en welke dan nog meer?
'99 BMW e46 320CI | Cosmosschwarz Metallic
+ en - op de kabels van het oplaadpunt zaklantaarn achter dashboard kast.
1 kabel op de achteruit kabel, deze is blauw/geel en zit boven de zekeringkast op de revertbox.
1 kabel op de achteruit kabel, deze is blauw/geel en zit boven de zekeringkast op de revertbox.
Net even een rondje in het donker gedaan en zo'n dimmende achteruitkijkspiegel is echt een geniale mod, zeer aan te raden! 

Toch eens uitzoeken waarom de mijne niet werkt
-- Houdoe wanne --
Als de autodim spiegel er origineel al inzit gebruikt hij zo te zien 2 zekeringen, 24 en 67. Zijn die nog goed?

Ik ging er vanuit dat het een automatisch dimmende is, aangezien ik hem niet handmatig om kan schakelen.
Zal eens kijken naar de zekeringen.
btw, die xenon mod is wel echt nice. Erg verleidelijk.
Zal eens kijken naar de zekeringen.
btw, die xenon mod is wel echt nice. Erg verleidelijk.
-- Houdoe wanne --
jij bent volgens mij wel redelijk handig met de elektronica! goed bezig hoor! 

>>>>Showroom E36's<<<<
Dit setje is zeker makkelijk voor de non facelift coupe, alle touring en sedan modellen.Verheeske schreef: btw, die xenon mod is wel echt nice. Erg verleidelijk.
http://www.retrofitlab.com/product/41/1 ... n-mh1.html
Dank! Je probeert zo nu en dan wat hè.Dcreator schreef:jij bent volgens mij wel redelijk handig met de elektronica! goed bezig hoor!

Kleine update:
Vandaag deze opgehaald bij de dealer:

Aangezien de originele half kapot was gegaan, knopje zat er niet meer lekker in:

Vandaag deze opgehaald bij de dealer:

Aangezien de originele half kapot was gegaan, knopje zat er niet meer lekker in:

Toen ik vandaag van mijn werk wegreed merkte ik dat de BMW op 5 poten aan het lopen was.
Iets later ging het motor management lampje branden:

Thuis even uitgelezen en al snel bleek dat cilinder 5 niet meedeed, foutcodes gewist en de bobine met cilinder 4 omgewisseld, foutmelding kwam nu terug op cilinder 4, duidelijk gevalletje einde bobine.
Snel even een niets zeggend merk bobine bij Brezan gehaald en geplaatst, loopt weer super.
Eerdaags maar eens 6 nieuwe Bosche online bestellen want er komt eigenlijk alleen maar origineel spul in.
Iets later ging het motor management lampje branden:

Thuis even uitgelezen en al snel bleek dat cilinder 5 niet meedeed, foutcodes gewist en de bobine met cilinder 4 omgewisseld, foutmelding kwam nu terug op cilinder 4, duidelijk gevalletje einde bobine.
Snel even een niets zeggend merk bobine bij Brezan gehaald en geplaatst, loopt weer super.
Eerdaags maar eens 6 nieuwe Bosche online bestellen want er komt eigenlijk alleen maar origineel spul in.

- DJLeonardo
Dat "originele" spul is anders wel zo slecht dat het bij alle 6 cylinders stuk gaat. En zo origineel is het niet want ze worden ook in Renaults gestopt heb ik begrepen. Ik heb er alweer ruim 1,5 jaar 6 aftermarket bobines in van ebay. Rijdt net zo goed.
BMW E90 330iA, BMW E87 118i
Originele Bremi bobines zijn slecht ja, Bosch niet!