Klopt, en daarom het verzoek om het netjes te houden.Dutch Delight schreef:Ja hoor, maar als je dit roept heb je totaal geen respect voor andere wagens
hennep: p56 All Black headliner
- bjornc
- Bouwer van BimmerPortal
Re: hennep: p50 foto's na detail
Ziet er goed uit, ben je er ook op 11 november bij?
Zou de E46 graag in het echt willen zien.
Wel veel respect dat je zoveel tijd en geld erin steekt in je auto. Op zich ziet alles wel mooi eruit en vooral de achtenkant met de M3 Uitlaten look maar, die zijskirts vind ik zelf persoonlijk helemaal niet mooi. Als je een mooie M-tech skirts neemt en een beetje verlaagd met andere slofjes eronder dan denk ik dat je auto nog mooier uit zal zien voor de rest wel een goeie mod!.
Verkocht BMW 320D e90
Huidige: BMW F11 525D
Huidige: BMW F11 525D
Met M-tech skirts ziet het er niet uit omdat deze hoger komen te liggen met de onderste lijnen van de voor en achterbumper. Dan is het pas lelijk. Zolang de auto nog dagelijks gebruikt wordt wordt hij niet verlaagd, toch zeker met het nederlandse wegennet voornamelijk in de stad is het dan geen doen meer en zal ik binnen de kortste keren heel de bumper verkloten. Omlaag zal hij zeker nog gaan maar dan moet er eerst een 2e auto bij komen.
Blaaat
Laatst gewijzigd door Auke op 29 aug 2012, 16:04, 1 keer totaal gewijzigd.
- bob de bouwer
hennep het ziet er allemaal strak uit kerel top vet bakkie
Ik vind de achterbumper ook erg geslaagd geworden , persoonlijk ben ik wel meer voor het M-tech (2?) pakket maar deze achterbumper staat ook niet onaardig!
Ik vind het echt heel mooi geworden , Achterbumper staat super!
Kom je niet elke dag tegen zo'n E46
Kom je niet elke dag tegen zo'n E46
Iets omlaag (en zeker met schroefset) is nog prima mee te rijden. Ook met deze (aangepaste) bumpers.
Alleen je kunt niet verwachten dat je er met 100km/u overheen kunt.
Ik vind het ERG geslaagd! Maar blijf erbij .. Moet echt IETS omlaag..
Knap werk! Achterbumper is heel netjes geworden, en past ook gewoon goed bij de voorbumper qua vormgeving en uitstraling. Zijskirts kan ik nog steeds niet aan wennen.
Ondanks dat de auto niet mijn smaak is zou ik bij deze zeer zeker een tijd stilstaan op een meeting. Zoveel aandacht en (custom) werk aan een auto.... Gewoon erg duidelijk te zien dat deze van een echte liefhebber is. En dat vind ik mooi. Allemaal dezelfde passie hebben maar er op een anderen manier vorm aan geven
Ondanks dat de auto niet mijn smaak is zou ik bij deze zeer zeker een tijd stilstaan op een meeting. Zoveel aandacht en (custom) werk aan een auto.... Gewoon erg duidelijk te zien dat deze van een echte liefhebber is. En dat vind ik mooi. Allemaal dezelfde passie hebben maar er op een anderen manier vorm aan geven
Moet helaas werken, een groot nadeel van 5 ploegen. Maar met de huidige ontwikkelingen op mijn werk kan het ook zomaar zijn dat ik ineens mijn weekenden weer terug heb dit jaar. Ik heb het afgelopen jaar ook maar heel weinig meetings bezocht maar volgend jaar ga ik dit zeker weer oppakken.BrianGT schreef:Ziet er goed uit, ben je er ook op 11 november bij?
Tegen de tijd dat hij omlaag gaat neem ik wel contact met je op Daniel Ik vind ook dat hij omlaag moet maar mijn vrouw rijd er vaker mee als ik. Samen hebben we besloten dat ik nu mijn gang mag gaan met de auto zolang hij maar niet verlaagd wordt tot er een andere auto bijkomt voor haar.Dnl schreef:Iets omlaag (en zeker met schroefset) is nog prima mee te rijden. Ook met deze (aangepaste) bumpers.
Dit is ook een M-techII pakket, alleen flink aangepakt.Quadrantz schreef:Ik vind de achterbumper ook erg geslaagd geworden , persoonlijk ben ik wel meer voor het M-tech (2?) pakket maar deze achterbumper staat ook niet onaardig!
iedereen mag natuurlijk wel zijn mening uiten, ook als het niet mooi is,
en ik denk dat je bij de opmerking van auke wel een klein beetje sarcasme mag lezen, en hij het niet zo kwaad bedoeld als jullie denken!
het ziet er een stuk beter uit! niet geheel mijn smaak, maar daarover valt te twisten!
misschien idd eens andere skirts??
en ik denk dat je bij de opmerking van auke wel een klein beetje sarcasme mag lezen, en hij het niet zo kwaad bedoeld als jullie denken!
het ziet er een stuk beter uit! niet geheel mijn smaak, maar daarover valt te twisten!
misschien idd eens andere skirts??
>>>>Showroom E36's<<<<
Nee ook absoluut niet mijn smaak, vind het persoonlijk echt verschrikkelijk
Maar uiteraard ieder zijn eigen ding.
Maar uiteraard ieder zijn eigen ding.
Huidige auto: 2003 E85 Z4 3.0i S
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
ex 2004 E85 Z4 3.0i S
ex 2003 E85 Z4 3.0i S automaat
ex 2000 E46 328i
ex 2000 E46 328ci
ex 1998 E46 328i
ex 1997 E36 323i coupe
Iets om mij de komende winter mee bezig te houden
voorlopige ideeën
-spuiten in TiAg
-poging om te wrappen met zilver CF geweven glasweefsel
-wrappen met alcantara
voorlopige ideeën
-spuiten in TiAg
-poging om te wrappen met zilver CF geweven glasweefsel
-wrappen met alcantara
Re: hennep: p51 winterprojekten deel 1
Hey Johan, top update ziet er erg geslaagd uit. We zijn nu bijna klaar met ons huis dus als alles op de rit is wil ik weer eens een afspraak met je maken voor een detail. Voor nu de groetjes
BMW E88 135i DCT + Lexus GS450h F-sport line