voorstellen bmwjor met e92!
voorstellen bmwjor met e92!
hallo beste forum leden !
mijn naam is jordy en ik ben al even bezig op het bmw forum maar dacht nu moet het er maar even van komen om me even netjes voor te stellen
ik ben zelf nu 18 jaar oud (dus geen groot auto verleden) maar ben zeer groot bmw fan dus mijn eerste auto was een e46 318ci coupe van 2003 maar na een tijdje met wat tegenspoed en ellende met de auto heb ik hem maar weer verkocht maar wel een zeer leuke tijd mee gehad vervolgens had ik voor 3 weekjes een e60 525i van 2005 maar ook dat beviel super wat me mee tegen hielt was de maandelijkse kosten aan de auto..
na een tijdje kwam ik een super mooie e92 op het spoor het duurde niet lang en de vonk sloeg over en dat was een 320i van eind 2007. na wat geonderhandel heb ik hem gekocht en ben er echt super blij mee!
top auto voor mijn geen betere. hier volgen een paar foto"s
mijn naam is jordy en ik ben al even bezig op het bmw forum maar dacht nu moet het er maar even van komen om me even netjes voor te stellen
ik ben zelf nu 18 jaar oud (dus geen groot auto verleden) maar ben zeer groot bmw fan dus mijn eerste auto was een e46 318ci coupe van 2003 maar na een tijdje met wat tegenspoed en ellende met de auto heb ik hem maar weer verkocht maar wel een zeer leuke tijd mee gehad vervolgens had ik voor 3 weekjes een e60 525i van 2005 maar ook dat beviel super wat me mee tegen hielt was de maandelijkse kosten aan de auto..
na een tijdje kwam ik een super mooie e92 op het spoor het duurde niet lang en de vonk sloeg over en dat was een 320i van eind 2007. na wat geonderhandel heb ik hem gekocht en ben er echt super blij mee!
top auto voor mijn geen betere. hier volgen een paar foto"s
Re: voorstellen bmwjor met e92!
Welkom Jordy!
- E36 M-Style
- Bouwer van BimmerPortal
Welkom hier
Welkom Jordy en veel plezier met je mooie bimmer!
welkom, eentopauto hebje aangeschaft
dankjulliewel! een top auto is het zeker
Welkom jordy!
nou das toch al een leuke auto geschiedenis op je 18e hoor, al 3 van zulke bmw's kunnen rijden!
nou das toch al een leuke auto geschiedenis op je 18e hoor, al 3 van zulke bmw's kunnen rijden!
>>>>Showroom E36's<<<<
Ziet er super uit, heb je ook interieur fotos?
Welkom! Nette bak heb je daar!
Mooie auto zeg! Al 3 auto's op je 18e, dat is best knap . Ben wel benieuwd naar het interieur van deze luxe bolide.
Mijn Showroom:
viewtopic.php?f=29&t=31664
viewtopic.php?f=29&t=31664
haha dank jullie wel voor de super leuke reacties ! heb gelijk een stuk minder vrienden sinds ik deze auto heb mja nu weet je gelijk wie je echte vrienden zijn en ik zal 1 deze week even nog wat foto's maken heb sinds gister ook black smoke F30 led knipperlichten gemonteerd
Hoe kan je er nou minder hebben, iedereen wil toch met je meerijden?
Haha, lekker en succes met aanpassingen!
En post ff een foto van het interieur inderdaad, ben benieuwd
Haha, lekker en succes met aanpassingen!
En post ff een foto van het interieur inderdaad, ben benieuwd
nieuwe foto's van het interieur
zo hehe nu heb ik eindelijk even tijd om fotos van het interieur te plaatsen her komen ze !
en dan nog de optie lijst wat ik er nog aan wil doen!
- navi grootscherm 16;9 (dvd) lci
- mattenset
- 3 interieur of electrich leer
- carbonen interieurlijsten rood silver of zwart
- e92(3) lci led achterlichten
- het zwart maken van de kofferbak bekleding
- led angel ayes (zit er al in maar niet te vreden)
hier een foto van de angel ayes de binnenste is perfect maar de buitenste brand bijna niet..
ik weet dat de binnenste altijd minder brand maar dit is nog velemalen slechter dan standaard
heeft iemand misschien een beter idee of oplossing..?
- navi grootscherm 16;9 (dvd) lci
- mattenset
- 3 interieur of electrich leer
- carbonen interieurlijsten rood silver of zwart
- e92(3) lci led achterlichten
- het zwart maken van de kofferbak bekleding
- led angel ayes (zit er al in maar niet te vreden)
hier een foto van de angel ayes de binnenste is perfect maar de buitenste brand bijna niet..
ik weet dat de binnenste altijd minder brand maar dit is nog velemalen slechter dan standaard
heeft iemand misschien een beter idee of oplossing..?