Boink's BMW M3 [Foto update PAG3]
Re: Boink's BMW M3 [Foto update PAG3]
heel mooie foto's, gewoon top!!!
Kannonnenbak, vooral dat interieur!!
Potverdrie.. Ik proberen de navi up te daten voor custom logo. Cdtje gedownload van neil oakley met logo. In de navi gedaan, netjes geupdate heb ik dat afstands ouderwetse BMW nog staan. Iemand enig idee wat er fout kan gegaan zijn? Ik wil dat dikke M logo! Hij vroeg na de update ook geen keycd dus..
-
- bob de bouwer
mooie foto schiterede wagen top
-
KeyCD heeft íe bij mij ook nooit gevraagd, is volgens mij ook alleen maar nodig als je een hele oude versie software hebt. Zit er wel een MK4 met DVD in, of heb je de oudere versie met CD's?boink schreef:Potverdrie.. Ik proberen de navi up te daten voor custom logo. Cdtje gedownload van neil oakley met logo. In de navi gedaan, netjes geupdate heb ik dat afstands ouderwetse BMW nog staan. Iemand enig idee wat er fout kan gegaan zijn? Ik wil dat dikke M logo! Hij vroeg na de update ook geen keycd dus..
edit:
Mijn M3 heeft trouwens exact dezelfde kleurstelling - echt ontzettend mooi vind ik dat. Heb je al 19 inch velgen op de kop getikt of wacht je tot na de winter?
Ik heb mk3, met cd's dus.
Ja heb 19 inch csl velgen. Komen morgen of vridag binnen. Dan bandjes erom en gaan!
Ja heb 19 inch csl velgen. Komen morgen of vridag binnen. Dan bandjes erom en gaan!
De auto heb ik opgehaald deze week en alles in orde! Moet zeggen dat de service bij Hans Severs in Woerden echt top is! Alle problemen zijn verholpen en kan nu aan de slag met mijn plannen
Hierbij een lijstje van wat er allemaal aan gedaan is door Hans Severs. De lekkage bij de velgrand en de olielekkage wist ik niet eens. Daarnaast is de olielekkage echt moeilijk te zien aangezien deze tussen allemaal buizen zit dus echt top dat ze dat ook verholpen hebben!
Achter uitlaatdemper bevestigingen vervangen en aansluiting lassen.
Thermostaat vervangen.
Rammel in dashboard lokaliseren verhelpen.
Rechter voor wiel velgrand reinigen ivm lekkage.
Achteras rubbers vervangen en uitlijnen ivm naar rechts trekken.
Voorwielen wisselen ivm naar rechts trekken
Olielekkage cilinderkop verhelpen pakkingring.
Eindtrap kachelmotor vervangen ivm uitval.
Nu aan de slag met verlagen!
Hierbij een lijstje van wat er allemaal aan gedaan is door Hans Severs. De lekkage bij de velgrand en de olielekkage wist ik niet eens. Daarnaast is de olielekkage echt moeilijk te zien aangezien deze tussen allemaal buizen zit dus echt top dat ze dat ook verholpen hebben!
Achter uitlaatdemper bevestigingen vervangen en aansluiting lassen.
Thermostaat vervangen.
Rammel in dashboard lokaliseren verhelpen.
Rechter voor wiel velgrand reinigen ivm lekkage.
Achteras rubbers vervangen en uitlijnen ivm naar rechts trekken.
Voorwielen wisselen ivm naar rechts trekken
Olielekkage cilinderkop verhelpen pakkingring.
Eindtrap kachelmotor vervangen ivm uitval.
Nu aan de slag met verlagen!
Inmiddels 8 cd's verneukt aan het maken van een custom bootlogo. Kom er maar niet uit. Met Navtweak pas ik NAVBOOT aan met het gewenste plaatje welke de juiste groottes heeft. Dan doe ik met mode2cdmaker de image maken, deze brand ik vervolgens op cd met imgburn op 8 speed ( 1x kan de cd niet aan ofzo. ) Stop ik hem in de cd dan zegt die dat de cd niet klopt en spuugt die hem weer uit. Iemand die mij kan helpen? Als ik eenmaal weet hoe het moet wil ik er een volledig werkende tutorial van maken want alle tooltjes zijn tegenwoordig amper te vinden!
Je kan McShine even een pm sturen die heeft er pas ook mee bezeig geweest en bij hem was het wel gelukt dacht ik kan het alleen niet meer vinden.
succes Marc
succes Marc
e 46 M3 van 2001
e 92 335i performance
e 30 325i van 1988 Deep purple Verkocht
Linkje naar mijn M3 viewtopic.php?f=29&t=10744
De tractorstand is voorbij en het is tijd voor de verlaging. Zo gezegd zo gedaan! Dus zo gingen we vanavond naar de garage om ook even een clipje van het dakraam te vervangen. Samen met kotje en eddow gingen we aan de slag. Het dakraam fixen was iets lastiger dan gedacht maar uiteindelijk is alles gelukt met hulp van Bert.de!
Dakraam eruit:
Op de brug ermee:
Nieuw vs oud:
Dat ziet er lekker uit! De veer is er nu tussenuit
Nieuwe veer eronder:
Zo zie je het er liever nooit bij hangen :oops:
En even de laatste veer persen en de schokbreker vast draaien.
Klusje van niks en binnen 2 uur gedaan met wat biertjes erbij!
Dakraam eruit:
Op de brug ermee:
Nieuw vs oud:
Dat ziet er lekker uit! De veer is er nu tussenuit
Nieuwe veer eronder:
Zo zie je het er liever nooit bij hangen :oops:
En even de laatste veer persen en de schokbreker vast draaien.
Klusje van niks en binnen 2 uur gedaan met wat biertjes erbij!
en het allerleukste vergeet je maar ff!
resultaatfoto's!!!
resultaatfoto's!!!
>>>>Showroom E36's<<<<
+1!!! Dat is gewoon een k** streek.
FOTOS!!!!
FOTOS!!!!
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +
Waarom alleen veren gedaan en niet ook meteen andere dempers er onder? zou ik persoonlijk wel doen voor het betere hoek werk natuurlijk
For Speed Add Lightness
Voor meer updates volg mijn instagram: DutchHPFM3
Voor meer updates volg mijn instagram: DutchHPFM3
andere dempers zijn echt niet nodig. de wagen is nu al best stug. resultaat foto komt nog denk ik.
gr
kotje
gr
kotje