Even voorstellen. (Foto's toegevoegd)
Even voorstellen. (Foto's toegevoegd)
Beste allemaal,
Ik stel me even kort voor: Ik ben Walter, 31 jaar en werkzaam in de IT.
Onlangs hebben wij een E39 aangeschaft 525ia touring van 2002. Voor de liefhebber...: hier een filmpje van mijn auto. http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... c5ZE4F4YRU
We zijn tweede eigenaar en de auto heeft slecht 81000 km gereden. Verder een leuk onderstel erop en wat andere leuke dingetjes. Al met al.. ik ben nu al tevreden! (kleine jongensdroom...)
Volgende week wordt de auto afgeleverd en kunnen (vrouwlief en ik) heerlijk cruisen. We zien er naar uit!
Tof dat dit forum er is!
Tot lezens / ziens,
Walter
Ik stel me even kort voor: Ik ben Walter, 31 jaar en werkzaam in de IT.
Onlangs hebben wij een E39 aangeschaft 525ia touring van 2002. Voor de liefhebber...: hier een filmpje van mijn auto. http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... c5ZE4F4YRU
We zijn tweede eigenaar en de auto heeft slecht 81000 km gereden. Verder een leuk onderstel erop en wat andere leuke dingetjes. Al met al.. ik ben nu al tevreden! (kleine jongensdroom...)
Volgende week wordt de auto afgeleverd en kunnen (vrouwlief en ik) heerlijk cruisen. We zien er naar uit!
Tof dat dit forum er is!
Tot lezens / ziens,
Walter
Laatst gewijzigd door WalterH op 06 jan 2013, 11:51, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: Even voorstellen.
Welkom op het forum.
Het filmpje ziet er super uit, die lijkt wel nieuw!! daar kunnen jullie nog lang van genieten als ik het zo bekijk.
Alvast veel plezier van de aankoop
Het filmpje ziet er super uit, die lijkt wel nieuw!! daar kunnen jullie nog lang van genieten als ik het zo bekijk.
Alvast veel plezier van de aankoop
--BMW E90 318i HB 2007-- "sold"
-- BMW E46 M3 QP SMG 2003-- “sold”
-- BMW E46 M3 QP SMG 2003-- “sold”
welkom hier
en veelplezier met t cruizen en geniet
er van
en veelplezier met t cruizen en geniet
er van
Welkom Walter!
Welkom!
Is een nette funfer, heb de foto's n keertje bekeken toen hij nog bij PC te koop stond.
Is een nette funfer, heb de foto's n keertje bekeken toen hij nog bij PC te koop stond.
Voor de volledigheid ook nog even de foto's van Victor's site (PC) erbij geplaatst.
Re: Even voorstellen. (Foto's toegevoegd)
Ziet er netjes uit! Mooie aanwinst.