Ik geef je ook geen ongelijk op dat diff verhaal, ik heb het ook gedaan, maar een pre is het niet. Je kunt het een lagere prioriteit geven..matheeuwissen schreef:Kijk maar eens op MP en zoek maar eens een e36 328 op met 130k op de teller (of jouw showroom staat met 20k op de teller mag uiteraard ook) Die bakken worden zeldzaam en dus geld waard. Het is gewoon een kwestie van vraag en aanbod. Dat jij het er niet voor betaald, wil niet zeggen dat het niet zo is of dat iemand niet beschikt over gezond verstand.
Verder denk ik nog steeds niet dat een 318 diff een M3 motor houdt.
Bij de e30 die wij geswapt hebben naar een 328 blok hebben we dus zeker wel het diff aan moeten passen.
1. omdat het diff waarschijnlijk binnen no-time aan gort zou gaan
2. omdat 4000 toeren draaien als je 100 rijdt ook niet optimaal is.
En wat maakt kilometerstand uit als jij een 328i koopt met 130k op de teller die alleen van meeting naar meeting is geweest en van huis naar de winkel op een woensdag en zaterdag in de week?
Dan heb ik liever een 328i met 200.000 op teller of 250.000 die alleen echt bereden is, waarbij alle kwaaltjes (want ja zelfs BMW heeft er een hoop), zijn weggewerkt en de auto lekker op de snelweg is bereden van huis naar werk en terug..
Lage kilometerstand zegt niks. Nada noppes.