Verheeske's 320daT doet het nog verrekes
Re: Verheeske's 320da Touring! -
OP naar de 400k !!
Ps: vette avatar man
Ps: vette avatar man
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +
Hehe nice! En hij ziet er nog prachtig uit ook!
Danku,
Hij loopt ook heerlijk met die nieuwe turbooow
Hij loopt ook heerlijk met die nieuwe turbooow
-- Houdoe wanne --
Da's niet zo veel voor een diesel. Die 320d van mij haalde ruim de 1000km. Ook automaat.
- Edit:
- Mijn oude 316i uit 1996 haald dit (750km) ook met gemak. M'n vader rijdt er nu in.
Netjes de 300k . Met hoeveel heb je hem gekocht?
Ik moet nog 40K voor de 300K, 700/800km per tank is wel erg weinig. Ik heb ook een automaat, gechipt en zit tussen de 900 en 1000km (gemiddeld 1 op 13), hoeveel km per liter haal jij zo'n beetje?
Ik moet nog 40K voor de 300K, 700/800km per tank is wel erg weinig. Ik heb ook een automaat, gechipt en zit tussen de 900 en 1000km (gemiddeld 1 op 13), hoeveel km per liter haal jij zo'n beetje?
naja ik tank meestal rond de 60L. dus ik zit rond de 1 op 12,5. Veel te veel file rijden en stadsverkeer.
Die 17" zware stink imitatie velgen met slechte 225 brede goodyear banden helpen ook niet echt. Met de winterbanden (15 inch en 205 breed) loopt het al een stuk zuiniger
ik vraag me wel af of deze niet gechipt is. aangezien hij echt veel sneller was dan die van Rogier. hè Danish?! En dat was met de oude turbo
Vanmiddag maar eens kijken waarom de binnenspiegel niet dimt. Gister even vlug naar de zekeringen gekeken. Die zitten er wel in. Echter is die niet op 2 pootjes aangesloten. Dus denk dat de vorige eigenaar de spiegel erin gehangen heeft.
Die 17" zware stink imitatie velgen met slechte 225 brede goodyear banden helpen ook niet echt. Met de winterbanden (15 inch en 205 breed) loopt het al een stuk zuiniger
ik vraag me wel af of deze niet gechipt is. aangezien hij echt veel sneller was dan die van Rogier. hè Danish?! En dat was met de oude turbo
Vanmiddag maar eens kijken waarom de binnenspiegel niet dimt. Gister even vlug naar de zekeringen gekeken. Die zitten er wel in. Echter is die niet op 2 pootjes aangesloten. Dus denk dat de vorige eigenaar de spiegel erin gehangen heeft.
-- Houdoe wanne --
Re: Verheeske's 320daT >300K
Maatje van me heeft geluk. Ik zag zojuist tijdens het uitvoeren van onderhoud dat het subframe begin te scheuren. Beginnend scheurtje, waarschijnlijk komt hij er nog vanaf met een versteviging, zonder dat de achteras moet zakken.
Dus ik weet niet hoeveel waarschuwingen mensen nog moeten hebben hier op het forum..... LAAT HET VERSTEVIGEN!
Zie de scheur. Deze is netjes begonnen bij een puntlasje. Dat nu dus los zit.
Dus ik weet niet hoeveel waarschuwingen mensen nog moeten hebben hier op het forum..... LAAT HET VERSTEVIGEN!
Zie de scheur. Deze is netjes begonnen bij een puntlasje. Dat nu dus los zit.
- Spoiler: Laat zien
- Spoiler: Laat zien
-- Houdoe wanne --
Welke modellen gebeurt dat nou bij dan? Of gaat het om alle e46 modellen?
Ik had dat ook nog nooit gezien bij iemand anders(nu dus wel). IK heb het zelf ook ik heb hem wel zo gekocht.
Kan je me mss zeggen hoe je het opgelost hebt, of hoe je het gaat oplossen. Vind het namelijk redelijk irritant da de deur niet open blijft staan.
Kan je me mss zeggen hoe je het opgelost hebt, of hoe je het gaat oplossen. Vind het namelijk redelijk irritant da de deur niet open blijft staan.
Ik ga bij het subframe ook nog maar eens goed kijken voor de zekerheid.
Ik dacht ergens gezien te hebben dat het scheuren door het ontwerp van de subframerubbers komt, is het dan niet verstandig om die ook preventief te vervangen voor powerflex oid?
Ik dacht ergens gezien te hebben dat het scheuren door het ontwerp van de subframerubbers komt, is het dan niet verstandig om die ook preventief te vervangen voor powerflex oid?
- nielscoupe
Hallo heren
ik zit meestal in het e36 gedeelde van dit forum ,
maar bij mij was de achter as ook al uitgescheurd e36 coupe
maar hoor nu veel vaker dat die problemen gaan komen bij de e46
en je kunt de klok er op gelijk zetten dat bij e90/e92 ook nog wel gaat gebeuren
op ebay staan complete versterkte inlas delen
ik zit meestal in het e36 gedeelde van dit forum ,
maar bij mij was de achter as ook al uitgescheurd e36 coupe
maar hoor nu veel vaker dat die problemen gaan komen bij de e46
en je kunt de klok er op gelijk zetten dat bij e90/e92 ook nog wel gaat gebeuren
op ebay staan complete versterkte inlas delen
There aint no way but a coupe /// 328
- bob de bouwer
verheeske laat hem even goed nakijken dat probleem heb ik ook gehad maar is netjes op gelost