Dat ik geen garantie of wat dan ook heb wist ik ook wel. Dat heb je als je bij een handelaar gaat kopen. Morgen weet ik of ik hem te duur gekocht heb of niet. Tot nu toe lijkt het er niet op.
Maar voor hem geldt hetzelfde.... hij heeft gekeken naar de peugeot. en aangenomen zoals hij er stond. Hij hoeft ook echt niet te bellen dat de KM teller het niet meer deed, een veerpootlager kapot was, en het een en ander klapperde van de achteras

ohja en banden waar meer draden uit kwamen dan dat er rubber op zat....
Wees niet gevreesd, de bimmer wordt met veeeeeeeeeeeeel meer liefde behandeld

de EGR is iig alvast zuiver. Ik verveelde me

en ik heb meteen wat verouderde vacuumslangen vervangen. Handig als je van alles wat hebt liggen. En ik had idd al gezien dat er geen swirlflaps aan zitten. Maar grote kans dat ik het inlaatspruitstuk nog een keer goed reinig. want vies is ie wel
Opkomende mods: teller ringen staat inderdaad op het verlanglijstje. De lijsten ben ik zelf wel tevreden over. Maar eerst dus alles nakijken en ff een flinke beurt geven
en wat betreft de VW voor de deur. Liever dat ze daar inbreken, dat is een leaseauto van mijn vaders werk. Dat ze de rest van het wagenpark dan maar met rust laten