hallo,
sinds een tijdje brand mijn motor lampje hij geeft de volgende fout aan ( please refer to vehicle service manual )
ik heb em al een keer gewist maar hij komt na een tijdje terug.
heeft iemand enig idee wat deze melding inhoud?
gr
foutcode( please refer to vehicle service manual )
-
Re: foutcode( please refer to vehicle service manual )
ook klachten, behalve dat je lampje gaat branden?
Het enige verschil tussen mij en een krankzinnige, is dat ik niet krankzinnig ben...
Quintet-33 1.5(TI carbs)-Civic–Lancer-MX3 V6-Scorpio V6-Cosworth V6 -A6 V6-A4 1.6-V40 1.9D(chip)–Megane 1.9D(chip)-E46 330i (chip)-156SW1.9JTD(chip)-Chevy2.0TDCI(chip)
Quintet-33 1.5(TI carbs)-Civic–Lancer-MX3 V6-Scorpio V6-Cosworth V6 -A6 V6-A4 1.6-V40 1.9D(chip)–Megane 1.9D(chip)-E46 330i (chip)-156SW1.9JTD(chip)-Chevy2.0TDCI(chip)
-
nee heb voor de rest geen klachten
Er zou iets niet goed met de verbranding kunnen zijn wat door een sensor opgepikt wordt alleen raar dat je er helemaal niets van merkt.
Als hij op noodloop gaat dan rijd de auto nog wel gewoon maar dan met beperkt vermogen dus dat zou je moeten merken. Een tijdelijke storing wordt vaak na herstarten weer vanzelf gewist maar blijft wel in de geschiedenis staan en zou dan terug te vinden moeten zijn. Het is ook raar dat de foutmelding alleen naar de service manual refereerd je zou toch ook een code verwachten.
Als hij op noodloop gaat dan rijd de auto nog wel gewoon maar dan met beperkt vermogen dus dat zou je moeten merken. Een tijdelijke storing wordt vaak na herstarten weer vanzelf gewist maar blijft wel in de geschiedenis staan en zou dan terug te vinden moeten zijn. Het is ook raar dat de foutmelding alleen naar de service manual refereerd je zou toch ook een code verwachten.
KONI FSD + EIBACH PRO-KIT + LPI = SUPER
Ik kan er verder ook niets over vinden.
behalve van 1 ander persoon die startproblemen had (startmotor of acu defect) die kreeg ook deze melding.
geen oplossing van geien.
wellicht even een mailtje naar de dealer of ff bellen met de chef werkplaats?
behalve van 1 ander persoon die startproblemen had (startmotor of acu defect) die kreeg ook deze melding.
geen oplossing van geien.
wellicht even een mailtje naar de dealer of ff bellen met de chef werkplaats?
Het enige verschil tussen mij en een krankzinnige, is dat ik niet krankzinnig ben...
-
ja zal effe wachten tot de storing weer terug komt dan zal ik wel effe naar de garage toe om te kijken wat er aan de hand is