.
Re: Jorikdenkik's E46 Sedan
.
Laatst gewijzigd door Jorikdenkik op 19 apr 2017, 16:11, 1 keer totaal gewijzigd.
Kunnen ook nog baldadige pieten zijn geweest.
Sinds ik dat jaren terug eens heb gezien bij ons in de stad, heb ik een gruwelijken hekel aan sinterklaasviering gekregen...
Sinds ik dat jaren terug eens heb gezien bij ons in de stad, heb ik een gruwelijken hekel aan sinterklaasviering gekregen...

.
Laatst gewijzigd door Jorikdenkik op 19 apr 2017, 16:12, 1 keer totaal gewijzigd.
.
Laatst gewijzigd door Jorikdenkik op 19 apr 2017, 16:12, 1 keer totaal gewijzigd.
Mooi dat het opgelost is!
Misschien kun je de draagarmen eens nakijken op speling
Misschien kun je de draagarmen eens nakijken op speling

[E46 318i sedan ///M] Sold
[E90 320i sedan high executive]
-
of de stabilisatorstangen, kan uit ervaring vertellen dat deze knap lawaai kunnen maken 

.
.
.
Laatst gewijzigd door Jorikdenkik op 19 apr 2017, 16:09, 3 keer totaal gewijzigd.
De vorige keer heb ik mijn olie hier besteld, net over de grens scheelt zelfs incl verzendkosten toch nog een paar euro (al blijft de 'betere' olie gewoon duur). Oliefilter + pakking etc gewoon even bij de dealer bestellen, pakketje kost je volgens mij nog geen 15 euro. Carterplug zelf kan je hergebruiken, alleen even de koperen ring vervangen die erbij zit.
Alvast succes als je er voor het eerst mee aan de gang gaat, als het een vergelijkbaar karwei als bij de 6 cilinders ben je er wel even mee bezig.
Alvast succes als je er voor het eerst mee aan de gang gaat, als het een vergelijkbaar karwei als bij de 6 cilinders ben je er wel even mee bezig.

de carterplugring zit bij het oliefilter erbij. Oliefilter van Bosch of Mahle zijn ook prima.
-- Houdoe wanne --