Rody's 320i || Enkele updates.
Re: Rody's 320i || Verse A.P.K. Incl. steekproef.
Gefeliciteerd! Mijne moet binnenkort ook weer verwacht niet veel op nieuwe remblokken en misschien banden na
Re: Rody's 320i || Enkele updates.
Even druk geweest de laatste tijd maar heb enkele kleine updates uitgevoerd. Ik heb de binnenverlichting vervangen door oranje lampen welke een veel luxere uitstraling geven in het donker. Ook had ik verlichting bij de voeten maar beide lampjes waren defect dus wist dat niet. Heb er leds ingezet welke ook zeer gaaf zijn in het donker. Tevens bij de dome verlichting als het ware de uitsparingen van de leds uitgeboord, deze waren "geknepen" en geven nu veel meer gloed in het donker.
Ook nog een Boston 10 inch sub aangestuurd door een Phoenix Gold Titaninium 400.2 gemonteerd, geen boem boem maar juist zeer strak. Op de planning staat een zelfdimmende spiegel.
Oja, foto's volgen vanavond.
Ook nog een Boston 10 inch sub aangestuurd door een Phoenix Gold Titaninium 400.2 gemonteerd, geen boem boem maar juist zeer strak. Op de planning staat een zelfdimmende spiegel.
Oja, foto's volgen vanavond.
Bmw 320i Steptronic '98 Sienna Red, DIY Wood trim, ACC, PDC, Bmw Business CD, Sportstuur met MFL, zelfdimmende binnenspiegel, Armsteun, iPhone interface, 17" stalen velgen zilver met winterbanden icm Apex 35mm veren.
- bob de bouwer
goede plannen hennie
Bij deze de foto's maar het is niet echt duidelijk en genomen met m'n tel. De foto vd ledjes is mislukt maar geeft wel aan dat ze nu een stuk feller zijn. Kortom dit is meer iets wat je met eigen ogen moet zien en de kosten zijn nihil voor 3 oranje lampjes (heb de leeslampjes origineel gehouden, worden waarschijnlijk ook led) en 2 led lampjes voor bij de voeten.
Foto vd sub volgt nog en vandaag spiegel aansluiten.... Iemand nog een idee hoe ik de "clown nose" kan laten werken als de auto op slot staat?!
Foto vd sub volgt nog en vandaag spiegel aansluiten.... Iemand nog een idee hoe ik de "clown nose" kan laten werken als de auto op slot staat?!
Bmw 320i Steptronic '98 Sienna Red, DIY Wood trim, ACC, PDC, Bmw Business CD, Sportstuur met MFL, zelfdimmende binnenspiegel, Armsteun, iPhone interface, 17" stalen velgen zilver met winterbanden icm Apex 35mm veren.
Spiegel inmiddels aangesloten en wat een genot zeg, ik werd echt gek vd standaard spiegel ik moest die continue verzetten.
- bob de bouwer
rody laat eens een foto van je spiegels
Vraagje over die zelfdimmende spiegel: is deze zo te vervangen? Ik heb een gewone spiegel met alarmled (zit ook alarm in de wagen) maar zou zo'n zelfdimmende wel een fijne optie vinden... Zeker als het gewoon plug and play is!
E46 320d Touring Executive 05/2001