Aanschaf 2din navigatie enz

Alles met betrekking tot audio/video, iPod aansluitingen en navigatie
Willem65

Aanschaf 2din navigatie enz

Bericht door Willem65 » 13 jan 2013, 21:36

Beste forum leden,
Wie kan mij helpen bij de aanschaf van een degelijk navigatiesysteem en inbouwadres in de buurt van amsterdam?
Heb diverse sites en forums bekeken maar weet het nog steeds niet. Zoveel tegenstrijdige berichten over diverse leveranciers en slechts 1 meldt de aanschaf van een inbouwframe!

Wie helpt mij om een miskoop en/of leveranciers discussies te voor komen

Dank alvast

Willem

EdgarE46330ci

Re: Aanschaf 2din navigatie enz

Bericht door EdgarE46330ci » 25 jan 2013, 21:36

ik heb van dynavin en ben heel tevereden mee, je hebt nu met android systeem die zijn ook heel goed http://www.dynavin.com/products/product_dnv_e46.php

Semperfi

Bericht door Semperfi » 03 feb 2013, 09:06

http://www.eonon.com/Car-GPS/Specific-C ... D5113.html

Schijnt goed te werken. Ben zelf ook van plan om hem aan te schaffen.

Prijs vind ik ook erg meevallen! 367,- incl verzendkosten van de fabrikant zelf!

dimiE46

Bericht door dimiE46 » 04 feb 2013, 20:34

heb zelf ooit daar is een schermpje besteld bij eonon
heb het uiteindelijk nooit gekregen was niet op voorraad , toen gevraagd of ze een andere konden sturen
zouden ze ook doen , nooit wat gezien , bijna 4 maanden werk om me geld terug te krijgen en me bestelling te verwijderen . en veel geld kwijt aan de telefoontjes

heb een paar klapscherm radios gezien van ze en vind de kwaliteit magertjes , voorals geluids kwaliteit en afstel mogelijk heden .. heb je aan een pioneer of een alpine , kenwood , veel meer plezier , is misschien vanaf 650 euro zonder navi /maar dan heb je wel wat

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Audio en navigatie”