Interieurlijsten schuren?
Re: Interieurlijsten schuren?
laat ze zandstralen en opnieuw anodiseren
Laatst gewijzigd door Verheeske op 01 feb 2013, 11:50, 1 keer totaal gewijzigd.
-- Houdoe wanne --
Bij de coupe zitten de aluminium armsteundelen op plastic geplakt, het lijkt me niet dat het plastic zo'n anodisatie zal overleven?
Heb zelf ook zitten kijken of ik ze los kon krijgen van het plastic om ze opnieuw te laten borstelen, maar volgens mij trek je eerder het aluminium krom dan dat ze loskomen.. Zal het nog eens proberen met de interieurdelen die ik over heb.
Heb zelf ook zitten kijken of ik ze los kon krijgen van het plastic om ze opnieuw te laten borstelen, maar volgens mij trek je eerder het aluminium krom dan dat ze loskomen.. Zal het nog eens proberen met de interieurdelen die ik over heb.
Ja ik denk niet dat je dat los krijgt, het is ook zonde om het te proberen die krengen zijn hartstikke duur. Ik ga eens een sample voor alu wrap folie opvragen, dan blijven de originele lijsten in ieder geval in tact.
Geld moet rollen, en wat rolt er nu beter dan een BMW?
Ik meende ergens te lezen dat je alu lijsten had. Maar dat is dus niet het eind oppervlak. Dus gewoon plastic lijsten....
-- Houdoe wanne --
Nou ze zijn ook van aluminium maar de achterzijde waar de bevestigingspunten aan zitten is kunstof. Dus alleen het zichtbare gedeelte is van aluminium.
Geld moet rollen, en wat rolt er nu beter dan een BMW?
Het loshalen van het aluminium kan je vergeten als je ze onbeschadigd wil houden, ze zitten stevig vast met een soort witte, uitgeharde kit op het plastic. Tenzij je ze wil wrappen/spuiten kun je er dus niks mee.
Als het plastic tegen het anodisatieproces kan is opnieuw laten borstelen een optie, zonder anodiseren bekrast het weer te makkelijk. Ik ga het toch maar eens ergens navragen.
Als het plastic tegen het anodisatieproces kan is opnieuw laten borstelen een optie, zonder anodiseren bekrast het weer te makkelijk. Ik ga het toch maar eens ergens navragen.