Audio bmw

Voor alle technische vragen over de BMW 3 Serie
marcelsmit

Audio bmw

Bericht door marcelsmit » 12 jun 2008, 10:20

Ik heb net een Bmw 316i uit 1999 gekocht en vroeg me af hoe het met de audio zit die er standaard inzit.
Ik heb er een standaard cassette/radio business inzitten met aparte cd wisselaar achterin,liever zou ik gewoon een frontlader hebben maar die zijn toch erg prijzig heb ik gezien :(,verder vraag ik me af of er soms standaard een aparte versterker in de bmw zit gebouwd.
En ik wilde graag weten hoeveel watt er dan uit de versterker/radio komt.
Verder wil ik de standaard boxen vervangen want dit voldoet niet helemaal,ik zat te denken aan de Audio system X--ION 165 E46 pasklaar voor de e46,iemand ervaring hiermee?

Ik heb nu ook de standaard velgen met wieldoppen onder de bmw zitten :f en wil wel graag met de tijd leuke licht metalen velgen hebben,alleen wil ik het comfort wel behouden dus denk ik dat ik het beste 15" kan behouden,wat zijn de steekmaten etc van de e46?

Als iemand er ervaring mee heeft hoor ik het graag :)

Opt1mus
Contacteer:

Re: Audio bmw

Bericht door Opt1mus » 13 jun 2008, 11:46

marcelsmit schreef: Ik heb nu ook de standaard velgen met wieldoppen onder de bmw zitten :f en wil wel graag met de tijd leuke licht metalen velgen hebben,alleen wil ik het comfort wel behouden dus denk ik dat ik het beste 15" kan behouden,wat zijn de steekmaten etc van de e46?
Zijn deze wat voor je? style 136 in 16"
320dMtech Y2K.11 | lid #100 | Afbeelding|
Touring zonder dakrails:
"Looks like the automotive equivalent of a pitbull"

marcelsmit

Bericht door marcelsmit » 16 jun 2008, 16:01

Zijn op zich wel mooi ja,maar dan moet ik ook gelijk 4 nieuwe banden :f wat wil je er voor hebben eigenlijk?

zeehond

Bericht door zeehond » 16 jun 2008, 22:49

liever zou ik gewoon een frontlader hebben maar die zijn toch erg prijzig heb ik gezien
ik heb mijn Business CD 2de hands van Ebay gehaald, voor ~150 euro inclusief verzendkosten

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Techniek”