drijfstang lagers vervangen
drijfstang lagers vervangen
heey mensen
moet me drijfstang lagers vervangen helaas ,
vroeg me alleen af of de drijfstang bouten , rek bouten zijn of dat je ze weer kan her gebruiken
en op hoeveel NM je ze weer vast moet draaien
heb een 323 ci van 1999
alvast bedankt
moet me drijfstang lagers vervangen helaas ,
vroeg me alleen af of de drijfstang bouten , rek bouten zijn of dat je ze weer kan her gebruiken
en op hoeveel NM je ze weer vast moet draaien
heb een 323 ci van 1999
alvast bedankt
-
- Contacteer:
Re: drijfstang lagers vervangen
kijk eens op haynes zou ik zeggen. Hier zal vast uitgelegd staan hoeveel NM je de bouten moet geven. verder zou ik er gewoon lekker verse bouten inzetten.
Misschien koop ik wel een BMW... vroem vroem
oke thnx
ja heb een soort van drijfstang lager geluid , vanmiddag kwam me collega erbij kijken die
zij dat het eerder me klepstoters zijn die met hogere toeren en met koude start rattelen
zou komen dat er dan te weinig olie in staat . dus ik ga eerst ff klepspeling checken
ja heb een soort van drijfstang lager geluid , vanmiddag kwam me collega erbij kijken die
zij dat het eerder me klepstoters zijn die met hogere toeren en met koude start rattelen
zou komen dat er dan te weinig olie in staat . dus ik ga eerst ff klepspeling checken
-
Wat heeft ie gelopen?
178.000
- Marvin 328iT
Hallo,
Heb je je bougie's al nagekeken?
Bij mij is eer een tijdje geleden ook een tikkend geluid geweest (wat leek op een klepstoter), maar achteraf bleek het dus een bougie te zijn die losgetrild was.
Ik dacht toen ik dat geluid hoorde ook gelijk dat er iets serieus mis was met idd mn drijfstanglagers/klepstoters.
Ik zou dat eerst ff checken!
gr.
Marvin
Heb je je bougie's al nagekeken?
Bij mij is eer een tijdje geleden ook een tikkend geluid geweest (wat leek op een klepstoter), maar achteraf bleek het dus een bougie te zijn die losgetrild was.
Ik dacht toen ik dat geluid hoorde ook gelijk dat er iets serieus mis was met idd mn drijfstanglagers/klepstoters.
Ik zou dat eerst ff checken!
gr.
Marvin
zou ff checken thnx was dat bij alle toerentallen hoorbaar >??:
- Marvin 328iT
Ja, bij mij was het alle rpm's hoorbaar, je hoorde het (uiteraard) met het toerental oplopen.
Gelukkig hoorde ik het op tijd, want je schroefdraad van je cilinderkop kan wel helemaal naar de knoppen gaan.
gr.
Marvin
Gelukkig hoorde ik het op tijd, want je schroefdraad van je cilinderkop kan wel helemaal naar de knoppen gaan.
gr.
Marvin