Danish: M3 SMG II: APK en gewassen
-
- Berichten: 583
- Lid geworden op: 22 jan 2011, 22:12
Re: Danish: M3 SMG II Individual Estoril Blue
Nice mooie auto!!
Nu wel opletten dat je snelheidsmeter geen 120 op de groote teller aanwijst:P
veel veilige km's toegewenst
Nu wel opletten dat je snelheidsmeter geen 120 op de groote teller aanwijst:P
veel veilige km's toegewenst
Re: Danish: M3 SMG II Individual Estoril Blue
Nice! ben wel benieuwd naar in het echt
Re: Danish: M3 SMG II Individual Estoril Blue
super dikke vervanger Danish!
schitterende kleur, en ik moet zeggen dat ik de gunmetal achtige kleur stukke beter bij het blauw vind staan...
maar ik denk dat een setje 19" CSL's NOG dikker zou staan!
rest van de mods klinkt ook prima!
schitterende kleur, en ik moet zeggen dat ik de gunmetal achtige kleur stukke beter bij het blauw vind staan...
maar ik denk dat een setje 19" CSL's NOG dikker zou staan!
rest van de mods klinkt ook prima!
>>>>Showroom E36's<<<<
Re: Danish: M3 SMG II Individual Estoril Blue
Nice Ride!! . ERG mooie kleur ook! Ik zou alleen niet kunnen wennen aan het feit dat het stuur rechts zit (denk ik) .
Re: Danish: M3 SMG II Individual Estoril Blue
Zeer toffe wagen! Ik zou hem zo op de oprit willen in die kleur! Dit is wel de M3 kleur die ik zou willen hebben. Of rood of blauw, echt super! RHD kan ik wel aan wennen op zich, zeker met een SMG bak moet dat wel te doen zijn. Bovendien houd ik ook erg veel van JDM auto's en vaak zijn die alleen RHD geleverd Nogmaals Danish, veel plezier ermee! Wat een bak en ik ga zeker dit topic blijven volgen! Kan niet wachten om hem in het echt te zien
Re: Danish: M3 SMG II Individual Estoril Blue
Superdikke M3 dit !
Superkleurtje !
Interieur is inderdaad ook mijn ding niet helemaal kwa kleur, maar zoals je zelf al aangeeft is dat altijd te veranderen!
Veel plezier ermee !!
Superkleurtje !
Interieur is inderdaad ook mijn ding niet helemaal kwa kleur, maar zoals je zelf al aangeeft is dat altijd te veranderen!
Veel plezier ermee !!
Before: E46 330i sedan individual
Current: E83 X3 3.0si M-Sport
Current: E83 X3 3.0si M-Sport
Re: Danish: M3 SMG II Individual Estoril Blue
dik beest gewoon! de velgen gaan idd beter staan in orginele kleur, veel plezier
Re: Danish: M3 SMG II Individual Estoril Blue
Zo daar is ie dan! Echt super vette M3, die kleur is killing. Maak je geen zorgen over het interieur, alles is te vervangen
Ik zou persoonlijk ook nooit voor een RHD kiezen, het is gewoon onpraktisch in NL (eigenlijk in heel europa zowat). De prijs zou me ook niet overhalen. Als je zo'n auto haalt dan moet alles kloppen voor mij.
Maar goed ieder zijn ding natuurlijk, ook wel tof dat je al gelijk plannen hebt voor de nordschleife!
Nu lekker genieten man en ik zie hem vast wel een keer in het echt nog. (updates klinken ook goed!)
Ik zou persoonlijk ook nooit voor een RHD kiezen, het is gewoon onpraktisch in NL (eigenlijk in heel europa zowat). De prijs zou me ook niet overhalen. Als je zo'n auto haalt dan moet alles kloppen voor mij.
Maar goed ieder zijn ding natuurlijk, ook wel tof dat je al gelijk plannen hebt voor de nordschleife!
Nu lekker genieten man en ik zie hem vast wel een keer in het echt nog. (updates klinken ook goed!)
Re: Danish: M3 SMG II Individual Estoril Blue
Iedereen bedankt!
Kleur bevalt erg goed..
Binnekort komt KevinK langs, want die twijfelt ook over dat RHD gedoe. Zijn ervaring met RHD zal die binnekort wel meedelen. Het is erg snel gewend, sneller dan verwacht eerlijk gezegd!
Smg bevalt mij ook beter dan verwacht. Heb nooit wat voor automaat gehad en was ook tegen het SMG II -bak. Totdat ik wat meer ging informeren en lezen, ook qua circuitmatig gebruik. Als de CSL het heeft, dan zou het haast wel goed moeten zijn..
De standen van de SMG -bak is echt over nagedacht. In automaat stand, sloomste stand qua schakelsnelheid is ideaal tijdens koude ochtend start. Snel doorschakelen etc. etc.
Ik zal mijn ervaringen in de loop van tijd telkens meedelen.
Kleur bevalt erg goed..
Binnekort komt KevinK langs, want die twijfelt ook over dat RHD gedoe. Zijn ervaring met RHD zal die binnekort wel meedelen. Het is erg snel gewend, sneller dan verwacht eerlijk gezegd!
Smg bevalt mij ook beter dan verwacht. Heb nooit wat voor automaat gehad en was ook tegen het SMG II -bak. Totdat ik wat meer ging informeren en lezen, ook qua circuitmatig gebruik. Als de CSL het heeft, dan zou het haast wel goed moeten zijn..
De standen van de SMG -bak is echt over nagedacht. In automaat stand, sloomste stand qua schakelsnelheid is ideaal tijdens koude ochtend start. Snel doorschakelen etc. etc.
Ik zal mijn ervaringen in de loop van tijd telkens meedelen.
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +
Re: Danish: M3 SMG II Individual Estoril Blue
Wat een vette bak zeg
Het lijkt me idd best raar rijden et het stuur aan de 'verkeerde' kant...
Maar aan de andere kant geloof ik het ook graag, dt je zegt dat het snel went...
iig, veel plezier er mee. Maar als ik dat zo lees, hoef ik daar niet over in te zitten
Het lijkt me idd best raar rijden et het stuur aan de 'verkeerde' kant...
Maar aan de andere kant geloof ik het ook graag, dt je zegt dat het snel went...
iig, veel plezier er mee. Maar als ik dat zo lees, hoef ik daar niet over in te zitten
Re: Danish: M3 SMG II Individual Estoril Blue
Super en inderdaad Estoril is wel een hele mooie kleur. Ik zie dat er ook een mooi passend licht leren interieur bij is geleverd.
Ik heb nog niet vaak een E46 Estoril in het echt gezien dus ben benieuwd hoe het nu echt staat. Persoonlijk lijkt een RHD mij zo'n probleem, kan alleen een beetje lastig zijn bij een slagboom met een pakeerkaartje.
succes met deze mooie
Mvg,
Luuk Jan
Ik heb nog niet vaak een E46 Estoril in het echt gezien dus ben benieuwd hoe het nu echt staat. Persoonlijk lijkt een RHD mij zo'n probleem, kan alleen een beetje lastig zijn bij een slagboom met een pakeerkaartje.
succes met deze mooie
Mvg,
Luuk Jan
BMW 323i 1998 _____ Estoril blau
BMW 316i Compact 1997 Calypsorot
BMW 316i Compact 1997 Calypsorot
Re: Danish: M3 SMG II Individual Estoril Blue
Mooie hoor! Ik zag je toevallig rijden vandaag in Rotterdam-spaanse polder je ging richting overschie volgens mij. Ik zit ook regelmatig te kijken naar auto's in Engeland, hoe zit dat nou met die engelse platen en verzekering? Kan je gewoon terugrijden en verzekerd in NL rondrijden?
Re: Danish: M3 SMG II Individual Estoril Blue
Hele dikke wagen man! Hoe zit het eigenlijk dan met rest-bpm? Want dat zal toch ook nog wel wat zijn neem ik aan. En verder, tja waarom geen RHD? Zelf ook al verschillende keren in een RHD auto gereden, en ook met evt. een handbak ben je er zo aan gewend. Plus dat je nu iets hebt wat gewoon niemand hier heeft! Wees er maar zuinig op . En inderdaad, het vermogen en motorgeluid etc. is verslavend, zelf ook al enkele keren met zo'n ding mogen spelen (wel handbakken). Als je hem goed onderhoudt, zal hij zeker nog wel even meegaan! Zou de eerstkomende beurt gelijk een grote beurt doen inclusief klepspeling controleren en ook versnellingsbak en diff olie verversen. Veel plezier ervan! Maar dat komt wel goed denk ik...
p.s. ff je airbagstoring oplossen
p.s. ff je airbagstoring oplossen
Re: Danish: M3 SMG II Individual Estoril Blue
Dat klopt, hij zal daar en in omgeving vaak te zien zijn. Onze zaak is op Spaanse polder.Micha schreef:Mooie hoor! Ik zag je toevallig rijden vandaag in Rotterdam-spaanse polder je ging richting overschie volgens mij. Ik zit ook regelmatig te kijken naar auto's in Engeland, hoe zit dat nou met die engelse platen en verzekering? Kan je gewoon terugrijden en verzekerd in NL rondrijden?
Je kan een Diks verzekering afsluiten voor €109 voor 15 dagen, is een internationale verzekering 24/7 bereikbaar. Nog twee weken te gebruiken, daarna zal die gekeurd worden En komen de NL'se platen er op.
Rhd is zo gewend en net zoveel plezier. Voor een echte daily is het ook goed te doen, maar de insteek met deze is circuitgebruik.
Daar gaan we wel van uit. Binnenkort met Kevink weer eens wat plannen.ArnoldC schreef:. Als je hem goed onderhoudt, zal hij zeker nog wel even meegaan! Zou de eerstkomende beurt gelijk een grote beurt doen inclusief klepspeling controleren en ook versnellingsbak en diff olie.
02 maart dyno run. Begin april nürburgring
Qua onderstel: aan het speuren wat stug genoeg is, grappig normaal zoek je juist t comfortabelst.
M3 e46 Individual Estoril Blue| Eissenman sport 4x76| KW v2 | Porsche 4pot klauwen | csl schijven | powerflex zwart in subframe/diff/RTABS | Michelin cup +
Re: Danish: M3 SMG II Individual Estoril Blue
Gisterenavond kwam Danish bij mij langs om een setje velgen op te halen.
Na aankomst stapte die uit en vroeg direct, zullen we dan maar een rondje rijden? Hij reed eerst een ronde en legde de werking van de SMG bak uit. Nadat alles zijn we gewisseld van positie.
RHD. Het went inderdaad snel. Gewoon langs je stoeprand of wegbelijning blijven sturen. Soms zei die wel, Kev even iets naar rechts. Het is ook wennen dat je zoveel links over je schouder moet kijken. Geloof er wel in dat je na een week niet beter weet. Het is dat wij Nederlanders er wat negatief tegen aan kijken. Aan de andere kant, het is veel auto voor relatief weinig geld. Aangezien Danish en zijn zwager deze auto meer voor het circuit willen gebruiken, vind ik dit een heel goede en slimme keuze.
De M zelf rijd erg goed. Eerst rustige stand gereden. Vlotte auto. Later op automaatstand 5 gereden. Ging al erg hard vooruit. Was druk met sturen en kijken. Niet naar de snelheidsmeter kijkend hoor ik in ene 240 gek, naast me. Toen ben ik maar gaan remmen, ondanks dat de M door wou gaan. En dan kan die nog sneller doormiddel van de sport stand of handmatig schakelen met dsc uit op stand 6. Dit is totaal niet te vergelijken met een 330i. Op diezelfde weg heb ik meer asfalt nodig om op de 220 te komen. Echt niet voor te stellen als je het niet mee heb gemaakt. 250 plus ooit eens gehaald met mijn auto en dat was echt alles wat die had. Als ik voel hoe hard dit gaat, weet ik zeker: dit gaat zonder moeite de 260 voorbij.
Auto zelf is ook erg mooi. Van wat ik heb gezien. Het was namelijk al erg donker.
Danish bedankt voor mijn M ervaring. Mocht je in de toekomst technische hulp nodig hebben. Je weet me te vinden.
Na aankomst stapte die uit en vroeg direct, zullen we dan maar een rondje rijden? Hij reed eerst een ronde en legde de werking van de SMG bak uit. Nadat alles zijn we gewisseld van positie.
RHD. Het went inderdaad snel. Gewoon langs je stoeprand of wegbelijning blijven sturen. Soms zei die wel, Kev even iets naar rechts. Het is ook wennen dat je zoveel links over je schouder moet kijken. Geloof er wel in dat je na een week niet beter weet. Het is dat wij Nederlanders er wat negatief tegen aan kijken. Aan de andere kant, het is veel auto voor relatief weinig geld. Aangezien Danish en zijn zwager deze auto meer voor het circuit willen gebruiken, vind ik dit een heel goede en slimme keuze.
De M zelf rijd erg goed. Eerst rustige stand gereden. Vlotte auto. Later op automaatstand 5 gereden. Ging al erg hard vooruit. Was druk met sturen en kijken. Niet naar de snelheidsmeter kijkend hoor ik in ene 240 gek, naast me. Toen ben ik maar gaan remmen, ondanks dat de M door wou gaan. En dan kan die nog sneller doormiddel van de sport stand of handmatig schakelen met dsc uit op stand 6. Dit is totaal niet te vergelijken met een 330i. Op diezelfde weg heb ik meer asfalt nodig om op de 220 te komen. Echt niet voor te stellen als je het niet mee heb gemaakt. 250 plus ooit eens gehaald met mijn auto en dat was echt alles wat die had. Als ik voel hoe hard dit gaat, weet ik zeker: dit gaat zonder moeite de 260 voorbij.
Auto zelf is ook erg mooi. Van wat ik heb gezien. Het was namelijk al erg donker.
Danish bedankt voor mijn M ervaring. Mocht je in de toekomst technische hulp nodig hebben. Je weet me te vinden.
BMW E46 330i