lieuwe's 330cd {update P9}
- bob de bouwer
Re: lieuwe's 330cd {update P2}
nouw lieuwe iedereen zijn eigen smaak wat betrefd die spoiler als jij deze mooi vindt respect jouw keuze mooie auto om te zien zo 

Dankje bob!
Ik vind de spoiler echt een nuttig toevoeging aan de achterkant van de wagen
-----------------------------------------------------------------------
Gister eindelijk de 'kille' titan interieurlijsten verwijdert, en gewrapped in 3M DI-NOC carbon folie.
Wat een klus was dat zeg
Maar het eindresultaat is echt super mooi, en vooral 'warmer' en stoerder geworden!
Foto's volgen
Ik vind de spoiler echt een nuttig toevoeging aan de achterkant van de wagen

-----------------------------------------------------------------------
Gister eindelijk de 'kille' titan interieurlijsten verwijdert, en gewrapped in 3M DI-NOC carbon folie.
Wat een klus was dat zeg

Maar het eindresultaat is echt super mooi, en vooral 'warmer' en stoerder geworden!
Foto's volgen

Vanmiddag een heel snel een paar crappy telefoonfoto's gemaakt.
Voor de beeldvorming
We hebben extra ons best gedaan om in eerste instantie het patroon van de folie over in de zelfde richting te laten lopen.
Daarnaast hebben we er nog voor gezorgd dat het patroon van de lijst boven de radio, en de lijst boven het dashboardkastje exact in elkaar over lopen.

Voor de beeldvorming

We hebben extra ons best gedaan om in eerste instantie het patroon van de folie over in de zelfde richting te laten lopen.
Daarnaast hebben we er nog voor gezorgd dat het patroon van de lijst boven de radio, en de lijst boven het dashboardkastje exact in elkaar over lopen.

Laatst gewijzigd door lieuwe op 11 feb 2013, 19:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Re: lieuwe's 330cd {update P4}
Netjes! Zal wel nodige uurtjes gekost hebben 

viel mee.. 10 min. toen was ik er al klaar mee.Yusuf1 schreef:Netjes! Zal wel nodige uurtjes gekost hebben

Heb toen de hele zooi aan de kant gemieterd! wat een rotwerk!
Toen heb ik het overgedragen aan mijn vriendin. Die heeft het met pleier over genomen, waarna ik mij enkel en alleen nog maar mocht bezighouden met het (onder toezicht) inknippen van de hoekjes...
Ze heeft het echt prachtig gedaan, tot in elk hoekje is het perfect!
En zo vond het ook nog leuk om te doen ook

Dus als er meer mensen intresse in het wrappen van hun lijsten hebben.. Kom maar op!

Gister nog even de armsteunen in de achterste panelen gedaan:

Als het een beetje lukt, dan zou het mooi zijn om zondag die van de voorste panelen nog even te doen.
Dan is het klaar !

Als het een beetje lukt, dan zou het mooi zijn om zondag die van de voorste panelen nog even te doen.
Dan is het klaar !
Erg netjes gedaan.
Ik heb de dashboard lijsten ook gedaan met carbon folie en de armsteunen voor geprobeerd maar kreeg dat niet voorelkaar zonder dat het uiteindelijk ergens inscheurde..
Ik heb de dashboard lijsten ook gedaan met carbon folie en de armsteunen voor geprobeerd maar kreeg dat niet voorelkaar zonder dat het uiteindelijk ergens inscheurde..
wat voor folie heb je gebruikt dan?
De folie van 3M is echt top, tenminste.. dat word overal geroepen...
Ik heb geen ervaring met andere folies, maar dit ging echt super!
dus geen scheuren of rare plekjes...
De folie van 3M is echt top, tenminste.. dat word overal geroepen...
Ik heb geen ervaring met andere folies, maar dit ging echt super!
dus geen scheuren of rare plekjes...
Mooie toevoeging aant interieur zo, ik heb zelf ook klein probleempje met het koelwater, blijft net rechts van het 1e streepje staan als het koud is, ben thuis met een kleine 2 km op de snelweg en met die kou wil het ook niet echt 
maar ik las dat je naar offenga bent geweest? dus je woont ergens in de buurt denk ik

maar ik las dat je naar offenga bent geweest? dus je woont ergens in de buurt denk ik

Kalm an... en rap wat..!
- bob de bouwer
liewe ziet er gaaf uit kerel top 

Netjes! Geven die achteruitrijlampen nu ook meer licht?
Mijn ervaring met led is dat het van dichtbij erg veel licht geeft. Maar dat de opbrengt een stuk minder is als je ziet hoeveel straat er verlicht wordt achter je. Mede natuurlijk omdat de reflector in je unit helemaal teniet gedaan wordt.
Mijn ervaring met led is dat het van dichtbij erg veel licht geeft. Maar dat de opbrengt een stuk minder is als je ziet hoeveel straat er verlicht wordt achter je. Mede natuurlijk omdat de reflector in je unit helemaal teniet gedaan wordt.
Thanks! De achteruitrijlichten vallen eigenlijk iets tegen. Ik had er namelijk meer van verwacht.
De lichtopbrengst is vrijwel het zelfde als met de gele bolletjes.. Het ziet er alleen wat mooier uit, zo'n witte bundel...
Wat betreft de kentekenlampjes; Je mist inderdaad de lichtopbrengst van het strooilicht van de oude lampen.
Daarintegen is de lichtopbrengst van de LED's meer, en word de bundel gericht.
Je kunt dus zelf kiezen hoe er geschenen word. Dus op de weg of op de plaat
De lichtopbrengst is vrijwel het zelfde als met de gele bolletjes.. Het ziet er alleen wat mooier uit, zo'n witte bundel...
Wat betreft de kentekenlampjes; Je mist inderdaad de lichtopbrengst van het strooilicht van de oude lampen.
Daarintegen is de lichtopbrengst van de LED's meer, en word de bundel gericht.
Je kunt dus zelf kiezen hoe er geschenen word. Dus op de weg of op de plaat