Schmiedmann auto in de verkoop
- Schmiedmann530
Re: Schmiedmann opnieuw voorstellen
Dan ben ik in de war idd.
- Schmiedmann530
Vandaag de
5 pook met paneel & houten sierlijst achter sapphire black gespoten
Wil de rest ook doen maar is het veel werk om de lijsten bij de deurpanelen los te halen?

Wil de rest ook doen maar is het veel werk om de lijsten bij de deurpanelen los te halen?

Deurlijsten zijn redelijk veel werk, zeker in vergelijking met hoe makkelijk de andere lijsten los te halen zijn. De deurpanelen moeten eraf en daarbij moet je eraan denken dat er rondom clips zitten die je recht van de deur af moet trekken, ook die langs de raamkant zitten. Verder ook niet vergeten om je accu los te halen voor je begint, de deur airbags moet je ook ontkoppelen. Deurlijsten zitten van de achterkant met moeren vast.
Goed bezig man, veel mooier als het hout! 

>>>>Showroom E36's<<<<
- Schmiedmann530

Stuk beter dan het hout idd! Strakke kleur
. Ben benieuwd naar wat after-pics als ze weer gemonteerd zijn 

- Schmiedmann530
Vanochtend nieuwe emblemen besteld de full black editie
volgende week in huis
http://www.m5board.com/vbulletin/e60-m5 ... blems.html
intussen motor afdekkap ook eraf, zwarte gedeelte ga ik in autokleur maken en het rood opnieuw ook helemaal strak. Ik wil het helemaal glad hebben dus dat geribbel weg hoe kan ik dit het beste aanpakken schuren tot het glad word? of zal een filler wel helpen?
En ben op zoek naar een setje originele
5 buitenspiegels met led, elektrochroom glas, memory, elektrisch opklapbaar, rechterspiegel neerkantelbaar. Waar kan ik dit voor een mooi prijsje halen behalve de stealer mag 2e hands zijn.

http://www.m5board.com/vbulletin/e60-m5 ... blems.html
intussen motor afdekkap ook eraf, zwarte gedeelte ga ik in autokleur maken en het rood opnieuw ook helemaal strak. Ik wil het helemaal glad hebben dus dat geribbel weg hoe kan ik dit het beste aanpakken schuren tot het glad word? of zal een filler wel helpen?
En ben op zoek naar een setje originele

- Schmiedmann530
Motorafdekkap is klaar, heb me toch bedacht rood heb ik al gehad dus delen zilver gemaakt en de rest in auto kleur sapphire black.
Het interieur wilde ik meteen ook pakken maar het is echt te koud buiten om eraan te sleutelen word helaas wachten tot het wat warmer word.

Het interieur wilde ik meteen ook pakken maar het is echt te koud buiten om eraan te sleutelen word helaas wachten tot het wat warmer word.

gave details breng je eraan toe zeg, echt een eigen draai aan de wagen zo, zonder hem te verpesten! 

>>>>Showroom E36's<<<<
NiceSchmiedmann530 schreef:Vanochtend nieuwe emblemen besteld de full black editievolgende week in huis

Huidige: F11 535d M-sport APEC chipped 355PK / 740Nm
Vorige: E61 530dA M-tech PPE chipped 260PK / 583Nm
Vorige: E61 530dA M-tech PPE chipped 260PK / 583Nm
- Schmiedmann530
Heb ze nog steeds niet binnen.. Denk dat ik weer opgelicht ben GVD. 

- Schmiedmann530
Gisteren avond kast even netjes opgeruimd al het papier werk netjes bij elkaar gelegd boekjes enz. ook tot mijn verbazing zie ik dat mijn onderhoudsboekje er niet tussen staat, vandaag garage gebeld of zij die daar hadden maar helaas, licht ook niet in de auto.
Kan ik een nieuwe onderhoudsboekje bij de dealer kopen? en hoe zit dat nou met de stempels, hij was BMW onderhouden..

Kan ik een nieuwe onderhoudsboekje bij de dealer kopen? en hoe zit dat nou met de stempels, hij was BMW onderhouden..
- Schmiedmann530
toch niet opgelicht zie ik?
Staan supergaaf man! mag ik vragen waar je ze vandaan hebt??

Staan supergaaf man! mag ik vragen waar je ze vandaan hebt??
>>>>Showroom E36's<<<<
- Schmiedmann530
Nee niet opgelicht gelukkig, ik heb ze via marktplaats gekocht, dacht wil geen Chinese rommel maar iets kwalitatief.
http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderd ... ousPage=lr
Dit is de advertentie van de jongen, hij heeft niks op voorraad dus besteld ze volgens mij via eBay want ze komen uit China zij hij later omdat ik vroeg waar de logo's bleven. Vind het maar een beun gozer die niet eens reageert op e-mails die ik hem stuur pas na velen malen te mailen krijg ik antwoord. Vroeg ook in mijn eerste reactie om zijn telefoonnummer, vind het toch prettiger telefonisch contact te houden.
De logo's zijn niet verkeerd en toch wel kwaliteit spul maar ik adviseer jullie niet om met hem zaken te doen. Dus mocht er een van jullie dit ook willen direct uit China bestellen dan via eBay, volgens hem zijn er maar 3 leveranciers die deze zwarte emblemen maken en ze komen alleen uit China.
Edit: hoe kan ik mijn titel veranderen? (schmiedmann opnieuw voorstellen)
http://www.marktplaats.nl/a/auto-onderd ... ousPage=lr
Dit is de advertentie van de jongen, hij heeft niks op voorraad dus besteld ze volgens mij via eBay want ze komen uit China zij hij later omdat ik vroeg waar de logo's bleven. Vind het maar een beun gozer die niet eens reageert op e-mails die ik hem stuur pas na velen malen te mailen krijg ik antwoord. Vroeg ook in mijn eerste reactie om zijn telefoonnummer, vind het toch prettiger telefonisch contact te houden.
De logo's zijn niet verkeerd en toch wel kwaliteit spul maar ik adviseer jullie niet om met hem zaken te doen. Dus mocht er een van jullie dit ook willen direct uit China bestellen dan via eBay, volgens hem zijn er maar 3 leveranciers die deze zwarte emblemen maken en ze komen alleen uit China.
Edit: hoe kan ik mijn titel veranderen? (schmiedmann opnieuw voorstellen)