iPhone 5 aansluiten e46 2002 coupe
iPhone 5 aansluiten e46 2002 coupe
Hallo,
Ik wil graag mijn iPhone aangesloten hebben in mijn bmw. Ik heb een e46 coupe uit 2002.
Hoe doe ik dit?
Ik wil graag mijn iPhone aangesloten hebben in mijn bmw. Ik heb een e46 coupe uit 2002.
Hoe doe ik dit?
Re: iPhone 5 aansluiten e46 2002 coupe
Ik heb overigens OEM navigatie 16:9
Gezocht heb ik, kan echter niets relevants vinden.
Gezocht heb ik, kan echter niets relevants vinden.
Wat wil je aansluiten.... Oplader?!
Graag een iets duidelijkere vraagstelling.
Ik zelf gebruik een Dension gateway five met me iPhone 5, werkt ideaal.
Graag een iets duidelijkere vraagstelling.
Ik zelf gebruik een Dension gateway five met me iPhone 5, werkt ideaal.
Ik wil graag muziek luisteren via mijn iPhone. Dit wil ik doen dmv aux aansluiting, of bluetooth.
en waarom niet via de USB? dan kost het je telefoon namelijk geen batterij!
>>>>Showroom E36's<<<<
Als je een spec.dock in de asbak bouwt en deze koppelt op je Dension wordt de iPhone opgeladen en de iPod functie gebruikt voor muziek afspelen, ideaal!
Via usb lijkt me niet handig, aangezien ik dan steeds muziek daar op moet zetten ipv op de iPhone. Doe dat liever op de iPhone.
Ik weet niet welke dension apparaten ik kan gebruiken, aangezien in de 16:9 navigatie heb
Ik weet niet welke dension apparaten ik kan gebruiken, aangezien in de 16:9 navigatie heb
iPhone kan via USB alleen maar met iTunes communiceren. Niet met aftermarket apparatuur.
Dension gateway pro bestellen!Sergee schreef:Via usb lijkt me niet handig, aangezien ik dan steeds muziek daar op moet zetten ipv op de iPhone. Doe dat liever op de iPhone.
Is dat deze?: http://www.mbcaraudio.nl/dension-gatewa ... p1bm4.html
Is het noodzakelijk om daar een verlengkabel bij te kopen zodat dat ding voor in de auto komt?
Werkt dat bluetooth goed en klinkt de muziek net zo zuiver als dat met aux aansluiting?
Is het noodzakelijk om daar een verlengkabel bij te kopen zodat dat ding voor in de auto komt?
Werkt dat bluetooth goed en klinkt de muziek net zo zuiver als dat met aux aansluiting?
lijkt mij wel, ik gebruik zelf op de korte stukjes altijd de bluetooth (alleen is mijn BT ingebouwd in mijn radio van pioneer). prima geluid!
>>>>Showroom E36's<<<<
Bedankt voor de hulp!
Zijn er meer mensen die ervaring hebben met deze dension?
Zijn er meer mensen die ervaring hebben met deze dension?
verschillende mensen op het forum hebben hem in gebruik, misschien eventjes met de zoekfunctie van het forum wat topics opzoeken, of even googlen, zover ik weet zijn de ervaringen met deze apparatuur altijd prima!
>>>>Showroom E36's<<<<
Meer mensen hebben deze in gebruik inderdaad, ik kan echter niet vinden wie, of een duidelijke beschrijving er van vinden. In ieder geval niet iemand die ook een 16:9 scherm heeft.