Iemand bekend met deze M3? LET OP: FRAUDE, zie post 7 en 9!

Specifieke vragen of gewoon praten over het E46 ///M3 model
MrtnHC
Contacteer:

Re: Iemand bekend met deze M3? LET OP: FRAUDE, zie post 7 en

Bericht door MrtnHC » 07 feb 2013, 23:57

Haha, leuke grap! Moet ik misschien ook maar eens proberen. Dan zeg ik dat ik er een vakantie Ierland van maak. ;)
Ik denk dat ik dan ook geen reactie meer terug krijg.

Patrickk

Bericht door Patrickk » 08 feb 2013, 00:30

Hoeveel mensen zouden hier in trappen..............

Waarschijnlijk meer dan we denken....
E46 330iA touring 05-2003 110.000km
E46 330iA touring 05-2005 140.000km Edition 33

Een forum is er om te helpen en geholpen te worden.
Een simpel linkje, foto of doorverwijzing kan veel helpen!

bilkert35

Bericht door bilkert35 » 08 feb 2013, 06:55

foutje.

MrtnHC
Contacteer:

Bericht door MrtnHC » 08 feb 2013, 13:50

De auto is door marktplaats verwijderd.

willem-57

Bericht door willem-57 » 31 mar 2013, 08:39

MrtnHC schreef:En hierbij de reactie van de adverteerder. Het komt er inderdaad op neer dat je straks geld over moet maken, en dat hij de auto zal verschepen...

Hello,

Thank you for your interest in my car. The price for the car is only 7.000 Euro.

The car is in a very good condition. It has no technical or mechanical problems. No engine problems. It has no scratches or dents, no hidden defects.

This is a Dutch car with Dutch registration papers and dutch plates numbers and also with all taxes paid. I bought it from Netherlands when I worked there as a dentist in an exchange program. I moved back to Ireland and didn't had time to sell the car before leaving Netherlands, so I'm selling it now . In this moment the car is in Dublin, Ireland.I'm also selling it because it's very hard for me to drive a Dutch car on Ireland roads. As you may know, the Ireland cars have the steering wheel on the right side .This is a dutch car so, the steering wheel is on the left side.

If you are interested to buy my car, we will have a safe and smooth transaction for both of us.

Let me know if you're still interested in purchasing my car so I can explain you more about it.

Best regards,

Please contact me in English.

Lijkt wel of dit dezelfde man is die ook handelt op MP met dure hifi spullen van merken als Accuphase, Martin Logan, B&W 800 serie, etc. Heb ik een keer op gereageerd en kreeg bijna hetzelfde antwoordt als hierboven, alleen andere namen en landen, toen was ie iemand die uit spanje kwam en in holland gewerkt had en de hifi spullen verkocht voor een hele lage prijs via een 3e partij, genaamd hermes. Ook adverteerd hij weleens op hifi.nl en gebruikt hij ook veel duitstalige namen zoals: Gruber simon enz. Ook hij vraagt of je in het engels terug wilt mailen. Natuurlijk krijg je je spullen nooit als je betaalt hebt en de mooie hermes website heeft ie natuurlijk zelf gemaakt.

willem-57

Bericht door willem-57 » 31 mar 2013, 08:51

Je gelooft het niet, ik kijk ff op hifi.nl en ja hoor, denk dat het weer dezelfde is, 1 paar luidsprekers martin logan summit X die nieuw € 15900,00 kosten biedt hij te koop aan voor maar € 7900,00 , 1 jaar oud. Ook weer een buitenlandse advertentie en vreemde naam. http://www.hifi.nl/tweedehands/tekoop/1 ... mit-X.html

Nou, mail hem maar en dan zul je zien dat ie zgn leverd via een 3e partij, want dat is wel zo veilig etc, etc.
Ook schrijft ie gebrekkig nederlands met een zgn frans accent.

Deze persoon is al berucht bij div. sites. Op hifi.nl staat zelfs een waarschuwing vermelt over zijn werkwijze:
Waarschuwing Hermes
Wij willen je via deze weg graag nadrukkelijk attenderen op het feit dat er op diverse websites een (persoon die niet netjes handeld) actief, die zijn misleidende praktijken ook op de Tweedehandsrubriek van HiFi.nl uitvoert. Deze (persoon die niet netjes handeld) is te herkennen aan zijn over het algemeen zeer aantrekkelijke aanbiedingen, alsook aan het feit dat hij steeds min of meer dezelfde strategie toepast. De ‘verkoper’ heeft steeds een mooi en interessant product te koop tegen een bijzonder scherpe prijs. Vaak, maar niet altijd, verwijst hij naar zijn vrouw die het woord voert omdat zijn Nederlands te slecht is. De betaling zou kunnen geschieden via Hermes. Er wordt echter gebruik gemaakt van een nep-Hermes (link). Wij willen u expliciet adviseren geen zaken te doen met deze partij!

Deze fraudeur is momenteel ook actief via de aangeboden bezorg- en betaalservice van Iloxx en Barclays Bank. De werkwijze is grotendeels hetzelfde; hij woont in Duitsland, haalt vaak zijn vrouw aan in de emailcorrespondentie, schrijft doorgaans in Nederlands en Engels en biedt aan de aan te schaffen apparatuur via Iloxx (inclusief 'officiële' documenten) te laten verzorgen. We willen u expliciet adviseren ook met deze partij geen zaken te doen.

Let op: deze betalingsfirma is in geen geval te verwarren met Hermes Netherlands te Heerhugowaard, voor de Benelux de importeur van het merk Karan Acoustics.

Lees meer : http://www.hifi.nl/tweedehands/#ixzz2P6USMt1V

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) ///M3”