BMW e39 530d 2001
BMW e39 530d 2001
Hallo,
Ik wil me graag voorstellen aangezien ik nieuw ben op deze forum.
Ik ben Halit Turks/Nederlands en woon in Limburg.
Al 8 maanden ben ik in het bezit van een mooie BMW e39 530d uit 2001.
De auto heeft orgineel een nav 16:9 en een cd-wisselaar.
Maandje terug heb ik de cd-wisselaar omgezet na een usb/sd/bluetooth carkit(plug&play).
Ik ben er niet zo blij mee moet ik vermelden want, hij blijft hangen als ik de ramen omhoog doe(een klik automaatisch omhoog) of als ik ff knipper met grootlicht of bij rechts of linkse knipperlicht. Het is echt irritant als je naar je favo liedjes luistert en dat het tussendoor even wegvalt voor 5 seconden. Accu is vrij nieuw dus ik denk zelf dat het niet aan de accu ligt.
Het kunnen misschien piekspanningen zijn maar ik weet het niet zeker.
En laatst is me ook opgevallen dat de lichten allemaal knipperen, onder anderen de dimlichten en de kenteken verlichting.
Het gaat om orginele angel eyes van BMW zelf dus het zijn geen chineze angel eyes.
Ik wou vragen of iemand hier een oplossing heeft.
Ik wil me graag voorstellen aangezien ik nieuw ben op deze forum.
Ik ben Halit Turks/Nederlands en woon in Limburg.
Al 8 maanden ben ik in het bezit van een mooie BMW e39 530d uit 2001.
De auto heeft orgineel een nav 16:9 en een cd-wisselaar.
Maandje terug heb ik de cd-wisselaar omgezet na een usb/sd/bluetooth carkit(plug&play).
Ik ben er niet zo blij mee moet ik vermelden want, hij blijft hangen als ik de ramen omhoog doe(een klik automaatisch omhoog) of als ik ff knipper met grootlicht of bij rechts of linkse knipperlicht. Het is echt irritant als je naar je favo liedjes luistert en dat het tussendoor even wegvalt voor 5 seconden. Accu is vrij nieuw dus ik denk zelf dat het niet aan de accu ligt.
Het kunnen misschien piekspanningen zijn maar ik weet het niet zeker.
En laatst is me ook opgevallen dat de lichten allemaal knipperen, onder anderen de dimlichten en de kenteken verlichting.
Het gaat om orginele angel eyes van BMW zelf dus het zijn geen chineze angel eyes.
Ik wou vragen of iemand hier een oplossing heeft.
- Marcel RSD
Re: BMW e39 530d 2001
Hallo.
Welk merk usb/sd/bluetooth carkit heb je geplaatst ?
Mocht je met de iBus (stuurbediening) hebben aangesloten, lijkt me dat daar de storing in zit. Koppel deze ens los en kijk of je storingen zijn verdwenen ? is er geen firmware upgrade voor deze kit beschikbaar ?
Gr,
Welk merk usb/sd/bluetooth carkit heb je geplaatst ?
Mocht je met de iBus (stuurbediening) hebben aangesloten, lijkt me dat daar de storing in zit. Koppel deze ens los en kijk of je storingen zijn verdwenen ? is er geen firmware upgrade voor deze kit beschikbaar ?
Gr,
Showroom:
viewtopic.php?f=104&t=26506
Mods:
- Evolve ECU tune, Alpha-N, SAP delete, oct. 98, speed limiter removal
- Evolve carbon air intakes
- Evolve IATS relocate
- Evolve Medusa Headers + 200 cell cats
viewtopic.php?f=104&t=26506
Mods:
- Evolve ECU tune, Alpha-N, SAP delete, oct. 98, speed limiter removal
- Evolve carbon air intakes
- Evolve IATS relocate
- Evolve Medusa Headers + 200 cell cats
Hallo Marcel,
Nee het is geen iBus. Ik heb helaas de cd-wisselaar al verkocht. Maar toen ik de cd-wisselaar had deed dit probleem zich niet voor.
Het merk van de carkit is Anycar (stuurbediening) heb het bestelt via marktplaats,
Als je wilt zien wat voor carkit het is kan ik je ook het link van marktplaats doorsturen kan je zelf eens kijken.
Ik zou niet weten of er een firmware upgrade beschikbaar is aangezien het plug&play is denk ik dat het niet nodig is.
Bedankt voor je reacties trouwens.
Gr,
Halit
Nee het is geen iBus. Ik heb helaas de cd-wisselaar al verkocht. Maar toen ik de cd-wisselaar had deed dit probleem zich niet voor.
Het merk van de carkit is Anycar (stuurbediening) heb het bestelt via marktplaats,
Als je wilt zien wat voor carkit het is kan ik je ook het link van marktplaats doorsturen kan je zelf eens kijken.
Ik zou niet weten of er een firmware upgrade beschikbaar is aangezien het plug&play is denk ik dat het niet nodig is.
Bedankt voor je reacties trouwens.
Gr,
Halit
Hallo Jurgen667,
Ik heb het geplaatst op de topic die je hebt aangegeven.
Bedankt Jurgen
Gr,
Ik heb het geplaatst op de topic die je hebt aangegeven.
Bedankt Jurgen
Gr,
-
en heb je het in orde gekregen
heb me net dezelfde aangeschaft en krijg geen power op de anycar
heb me net dezelfde aangeschaft en krijg geen power op de anycar
Heb zelf ook een Annycar gehad, deed het in de eerste maand goed maar daar na was het 1 grote ramp.
Waaronder dit soort problemen en een enorm harde *plop* geluid.
Heb nu een Dension Lite BT gekocht, wat een verademing
Waaronder dit soort problemen en een enorm harde *plop* geluid.
Heb nu een Dension Lite BT gekocht, wat een verademing
-
op welke wagen en radio had je het staan
ik krijg gewoon geen stroom
kzou een aux kabel moeten aansluiten denk ik
ik krijg gewoon geen stroom
kzou een aux kabel moeten aansluiten denk ik
Laatst gewijzigd door Rene08 op 14 feb 2013, 21:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote van voorgaand bericht verwijderd, zie de BimmerPortal huisregels m.b.t. quoten
Reden: Quote van voorgaand bericht verwijderd, zie de BimmerPortal huisregels m.b.t. quoten