Achja, " Beauty is in the eye of the beholder"Patrickk schreef:Ik zal wel de enigste zijn maar ik vind het toch jammer wat er de laatste 2 jaar aan deze auto gedaan is.
Dit was een mooie auto.
Nieuwe foto's! Kevin's zwarte 530i
Re: Update Nieuwe Radio! Kevin's zwarte 530i
+1 ik zou niet zo snel van de oem look willen afwijken.JzAero schreef:Persoonlijk zou ik de sub's achterwege gelaten hebben om zo een OEM look te behouden, of in de ruimte waar het reservewiel zit plaatsen, maar wel top voor het geluid uiteraard.
smaken verschillen natuurlijk maar het komt zo Sjonnie over.
gr
kotje
- jolluh1975
hij had misschien beter 1 woofer kunnen doen en dan achter het ski luik.
zoiets
zoiets
Laatst gewijzigd door Rene08 op 14 jan 2013, 19:31, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote van voorgaand bericht verwijderd, zie de BimmerPortal huisregels m.b.t. quoten
Reden: Quote van voorgaand bericht verwijderd, zie de BimmerPortal huisregels m.b.t. quoten
Een subwoofer in je achterbak stoppen is ook niet praktisch. Ok hij heeft de ruimte niet nodig, maar ik gebruik mijn auto met het idee dat ik soms ook wat inkopen mee wil nemen als ik ergens geweest ben. Of dat ik tassen achterin kwijt kan als ik mensen mee heb. Het is inderdaad niet de meest simpele oplossing om hem in je reservewielbak te droppen, maar wellicht wel een 'mooiere' oplossing dan een kast in je kofferbak, maar zolang hij het wel mooi vind is dat primajolluh1975 schreef:dat is wel een mooie oplossing in de reservewielbak, alleen niet praktisch.
1. je hebt geen reservewiel meer.
2. BMW heeft hier een bevestiging gemaakt voor het reservewiel die je er dan uit moet snijden om er een knappe kist in te maken.
- jolluh1975
dat was ook het idee van onze ruimte wagen (mondeo) zoon kofferbak moet ook wat in kunnen.
dat werd dit
woofer werd mooi afgedekt en voor de amp had ik ook nog wat.
had dat ook graag willen doen met onze bimmer alleen zat die bevestiging in de weg.
dat werd dit
woofer werd mooi afgedekt en voor de amp had ik ook nog wat.
had dat ook graag willen doen met onze bimmer alleen zat die bevestiging in de weg.
Dat laatste vind ik helemaal niet uit zien.
maar dat wat Jolluh poste zou idd een mooiere oplossing zijn geweest. Maar dit kan ik er gewoon uit halen als ik er genoeg van heb.
En ja, kofferbak? Niet nodig, me vader heeft een mooie full option Ford C-Max als lease auto.
maar dat wat Jolluh poste zou idd een mooiere oplossing zijn geweest. Maar dit kan ik er gewoon uit halen als ik er genoeg van heb.
En ja, kofferbak? Niet nodig, me vader heeft een mooie full option Ford C-Max als lease auto.
Hier nog wat foto's die ik afgelopen tijd heb gemaakt.
winterwielen.
winterwielen.
Re: Nieuwe foto's! Kevin's zwarte 530i
Mooie foto's! Vooral de 2e vind ik erg geslaagd
Foto 2 zou er zo 1 zijn die op FB Like pages rondgedeeld word!
mooie foto's kevin!
mooie foto's kevin!
>>>>Showroom E36's<<<<
-
Foto 2 erg DIK nice !
Blijft een mooie creatie!
-
Blijf het een raar gezicht vinden om een auto die zowat om de hoek staat te zien op het forum. Maar een mooie auto.
auto is verkocht,
ik heb een bmw e60 530i gekocht.
misschien binnenkort een showroom.
ik heb een bmw e60 530i gekocht.
misschien binnenkort een showroom.