ik ben al een tijdje actief op bimmerportal.nl maar had me nog niet voorgesteld!
ik ben stef, 20 jaar, woon in elten(duitsland net over de grens) maar ben meer en deels te vinden in doesburg bij me vriendin!
toen ik 18 jaar werd heb ik me rijbewijs gehaald en was me eerste auto die ik van me broer kreeg omdat ik bij hem in dienst zat een peugeot 307 1.6 hdi uit 2005, leuke auto reed goed had hem laten chiptunen en beviel me erg goed(ook al hoor je veel van andere mensen dat chiptuning 10x niks is)!
hier een fotootje van mijn ouwe peugeot:

in de peugeot heb ik niet zo lang in gereden want het bedrijf ging failliet,
maar ik moest toch wat anders om na mijn werk te komen en heb dus even 2 maanden de auto van mijn ouders gebruikt!
die hadden net een bmw 320i e46 carbio gekocht.

Uploaded with ImageShack.us
na die 2 maanden was ik het zat afhankelijk te zijn van iemand anders, ik was al een tijdje opzoek na een bmw totdat ik stuite op een bmw 528i e39, ik vond het een zeer mooie auto dus de stoute schoenen aangetrokken en ernaar toe.
aangekomen bij de autodealer en de auto goed bekeken en testritje in gemaakt, en ja hoor het werd hem een week later kon ik hem ophalen met nieuwe 2 jaar TUV erop!
heb de auto al inmiddels weer een jaar maar bevalt nogsteeds goed! het gaat hier om een:
bmw 528i e39 uit 1997 kleur is zwart met zwart lederen bekleding, schermpje erin voor(dvd, tv, navigatie, radio, bluetoothtelefoon enz enz), het is een automaat hij heeft inmiddels 181,000 gelopen (blok was al gereviseerd met 55,000 km!)
de bmw had houten intereur lijsten maar heb de meeste al vervangen voor titanium moet alleen nog de pook en middenconsole vervangen, zit een parrot in, xenon verlichting, angel eyes, 17 inch velgen met 235/45 bandjes, heb hier ook een chipje op zitten en al is het een benzine auto je merkt het heel erg goed!
maargoed genoeg gelult hier de foto`s!:

zo was het wel even genoeg!