idee van een soort carbon spoilerlipje eigenlijk, maar dan geintegreerd in je klep!
leuke van jou kleur is, dat het van veraf niet opvalt, maar een supergaaf detail is van dichtbij!
ik ben bekend hiermee. dat kan ik eventueel nog overwegen. maar ik ga dit weekend kijken hoe het carbon bij de rest staat voordat ik daar echt iets over zeg.
Gisterenmiddag en vanmiddag bezig geweest met de klep erop leggen. Monteren was zo gepiept echter moest ik toch nog wel wat dingen aanpassen om de klep helemaal af te kunnen monteren helaas.
van achteraf valt het niet eens op dat hij nog niet gespoten is! Al beslist wat het gaat worden met spuiten?
(misschien het deel van je kenteken ook carbon laten zoals op de voorbeeldfoto's die ik je liet zien?)
En om ook even mijn mening te geven:
Spuiten... Het geeft idd een rare indruk, als de kleur niet klopt met de rest van de auto...
Een klein carbon accent, zoals danny liet zien vind ik ook geen gekke optie...
lampen in de kofferklep pasten niet en kreeg ik er niet goed in. dus dat heb ik helemaal uit moeten vijlen. kofferbakslot paste niet, dus heb ik ook aan moeten passen en de daadwerkelijke sluiting. die gaten daarvan kwamen niet eens in de buurt van de originele plaats...