Re: EDje's F21 *is verkocht*
Re: EDje's F21
Mooie bak!! Vooral het mat grijs kan ik zeer waarderen!
Geld moet rollen, en wat rolt er nu beter dan een BMW?
Dikke bak heb je daar,
Ook vet dat je gewoon door blijft gaan, de meeste kopen een nieuwe auto, en laten hem dan zo, maar jij gaat lekker door!
Ook vet dat je gewoon door blijft gaan, de meeste kopen een nieuwe auto, en laten hem dan zo, maar jij gaat lekker door!
Blijf groot fan van deze 1! Dus Keep up the good work:) Ben wel benieuwd zouden die matten ook in een E46 passen? als ik zo de plaatjes op internet vergelijk zijn ze vrijwel hetzelfde maar ik kan nergens maten vinden.
E46 316I Blackline '04
edjebmw schreef:Hier een filmpje ( niet heel best, maar is best lastig met de telefoon terwijl je achter het stuur zit ;-) ) van de Beemer die zich zelf parkeerd.... best grappig, en werkt prima
Het Filmpje
moet je nou wel zelf gasgeven en koppelen etc?
Je heb tenslotte niet voor niks een achterwiel aangedreven auto he ....
dus dan meer ff spelen in de sneeuw.
Hier het filmpie:
dus dan meer ff spelen in de sneeuw.
Hier het filmpie:
Voor alles over de X1 Extreme Edition: www.edje-bmw.nl
he hallo, erg leuk relaas van zo te zien een echte BMW liefhebber. Ikzelf rij (privé) sinds kort ook een 3-deurs. Wel wat normaler uitgevoerd dan de top uitvoering van jou.
Je hebt zelf nieuwe speakers ingebouwd zag ik. Het portier ziet er makkelijk uit. Gold dit ook voor de andere speakers? Kun je mij een paar tips geven? Alvast bedankt.
Je hebt zelf nieuwe speakers ingebouwd zag ik. Het portier ziet er makkelijk uit. Gold dit ook voor de andere speakers? Kun je mij een paar tips geven? Alvast bedankt.
Zo , gisteren weer een nieuwe update op me Bimmer laten zetten ......
Hij trekt nou iets beter op/door en klinkt ook beter... maar het belangrijkste, het staat echt geweldig
Hier de Foto-tjes
Hij trekt nou iets beter op/door en klinkt ook beter... maar het belangrijkste, het staat echt geweldig
Hier de Foto-tjes
Laatst gewijzigd door edjebmw op 07 mar 2013, 18:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Heb de beide in de deur vervangen, en ook de 2 die achterin zitten, dit was even een klus, maar goed te doen.noahams schreef:he hallo, erg leuk relaas van zo te zien een echte BMW liefhebber. Ikzelf rij (privé) sinds kort ook een 3-deurs. Wel wat normaler uitgevoerd dan de top uitvoering van jou.
Je moet de speaker hier en daar wel aan passen, maar ook dat is goed te doen.
De eerste update in dit topic die ik niet echt kan waarderen.. 2x een dubbele uitlaat monteren op je 114i.. Erg fout imho..edjebmw schreef:Zo , gisteren weer een nieuwe update op me Bimmer laten zetten ......
Hier de Foto-tjes
Smaken verschillen gelukkig
Ik begrijp heel goed de reactie maar qua looks is het gewoon helemaal af nou, en het klinkt net wat mooier dan uit de originele uitlaat Rond de zomer word die ook gechipt, en dan is die gelijk aan de 118i ( 160 pk/ 269 Nm ) de 210 PK vind ik toch net iets te veer risico, maar is wel haalbaar. Maar een langzame BMW is het dan zeker niet meer, en dan komen al die extra pijpen wat meer tot z'n recht En ik wil gewoon een one of a kind F21 , en das wel mooi gelukt zo.... toch
Laatst gewijzigd door Rene08 op 28 feb 2013, 10:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote van voorgaand bericht verwijderd, zie de BimmerPortal huisregels m.b.t. quoten
Reden: Quote van voorgaand bericht verwijderd, zie de BimmerPortal huisregels m.b.t. quoten
ieder zn eigen smaak! het is misschien to much voor een 114i, maar het misstaat hem zeker niet!
>>>>Showroom E36's<<<<
staat zeker niet verkeerd! Zeker in combi met de car wrap met M kleuren ziet ie er wel dik uit.
Alleen word met zo'n uiterlijk een vermogensupgrade nu idd wel min of meer verplicht. Een BMW met 4 uitlaten, M kleuren en zo'n 100PK... . Dan moet je wel bij een stoplicht of inhaalactie doen alsof je niet voluit gaat. Ik zeg laat die 160PK maar snel komen
Alleen word met zo'n uiterlijk een vermogensupgrade nu idd wel min of meer verplicht. Een BMW met 4 uitlaten, M kleuren en zo'n 100PK... . Dan moet je wel bij een stoplicht of inhaalactie doen alsof je niet voluit gaat. Ik zeg laat die 160PK maar snel komen
Huidige: F11 535d M-sport APEC chipped 355PK / 740Nm
Vorige: E61 530dA M-tech PPE chipped 260PK / 583Nm
Vorige: E61 530dA M-tech PPE chipped 260PK / 583Nm
Die pk's is meer voor de top... en die is al zo'n 200 km/u ( is nu 195 km/u ... en word dan 207 km/u )..... maar die 269 Nm bij 1000rpm ( is nu 180 Nm bij 1100 rpm ), das wel lekker, en dan trekt die als een beer
Laatst gewijzigd door Rene08 op 28 feb 2013, 18:37, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
Ik heb echter nog geen enkele chiptuner die 210pk zien claimen... Zelfs Hartge en Schnitzer niet.
Misschien koop ik wel een BMW... vroem vroem