Niels
- Silver Shadow
Re: Niels
Welkom Niels,
2 mooie bolides zo op de oprit, vast een genot om sóchtends de voordeur uit te stappen en deze twee te zien staan.
Ook een net interieur van die e46 misschien dat een grijze inleg ook wel netjes staat ?
Veel plezier hier
2 mooie bolides zo op de oprit, vast een genot om sóchtends de voordeur uit te stappen en deze twee te zien staan.
Ook een net interieur van die e46 misschien dat een grijze inleg ook wel netjes staat ?
Veel plezier hier
Ik begon met niets, het meeste daarvan heb ik nog over
Ik zal nog eens een paar mooie foto's opzoeken van de Z3. Niet iedereen is fan van de Coupe maar wij wilden per sé de dichte versie
Een grappige toevalligheid is dat allebei de BMW's blauw met beige leer zijn
Je moet het maar treffen als je gebruikt shopt. Onder de Z3 zit nu nog 16" maar daar heb ik 17" Alpina velgen voor liggen die eerst even een nieuw lak laagje nodig hebben. Onder de touring zitten 17" velgen welke in het echt mooier zijn dan dat ze op de foto overkomen. Net na aanschaf wilde ik ze vervangen maar ik begin ze steeds meer te waarderen. Qua schoonmaken zijn ze ook super easy 
Een 330i is ook mooi speelgoed Niels! Een collega van me heeft onlangs een 130i aangeschaft, man wat een heerlijke motor heeft dat ding (ik weet dat het nog wat PK scheelt met de E46 maar dat zal ook een fijne zijn).
Alu interieurlijsten zullen best strak staan maar sinds ik erachter ben dat dit echt hout fineer is vind ik het wel mooier
Ik speel wel met een idee wat ik wil gaan proberen, als dat lukt dan laat ik het wel weten 

Een 330i is ook mooi speelgoed Niels! Een collega van me heeft onlangs een 130i aangeschaft, man wat een heerlijke motor heeft dat ding (ik weet dat het nog wat PK scheelt met de E46 maar dat zal ook een fijne zijn).
Alu interieurlijsten zullen best strak staan maar sinds ik erachter ben dat dit echt hout fineer is vind ik het wel mooier

-
Velgen onder je touring zijn zeker niet slecht! Ik shop nu voor 18`, vandaar ook mijn vraag, maar dit is ook gewoon een mooie combinatie. En zeker ook het schoonmaken, ik hou er al rekening mee met het uitzoeken van nieuwe velgen! Onder mijn touring zitten nu ook seven 17`, en die zijn straks perfect voor de winterbandjes.
Tja, 130i heeft ca 260 pk, 330i 231 pk, dus dat scheelt nog best aardig. Het is zeker een feest om mee te rijden, geweldige motor, wat mij betreft kan geen ander merk daar aan tippen. Vooral ook leuk dat hoop andere automobilisten niet verwachten dat zo´n ´station´ toch aardig van z´n plek komt!
Gr Niels
Tja, 130i heeft ca 260 pk, 330i 231 pk, dus dat scheelt nog best aardig. Het is zeker een feest om mee te rijden, geweldige motor, wat mij betreft kan geen ander merk daar aan tippen. Vooral ook leuk dat hoop andere automobilisten niet verwachten dat zo´n ´station´ toch aardig van z´n plek komt!

Gr Niels
Goed maar ff een update.....
Vier jaar geleden de E46 Touring gekocht en dat bleek toch wel de fijnste auto tot nu toe. Met name de vrouw wilde graag weer een automaat na verkoop van de Z3Qp en dus eergisteren een "nieuwe" E46 Touring opgehaald
Vergelijkbaar als de eerste qua kleur, motor en opties maar dan een automaat en drie jaar nieuwer.
Vier jaar geleden:

Twee dagen geleden:

Ja ik ben toch wel BMW liefhebber gebleken
O ja de oude staat er ook nog:

Prima ding en met 340.000km nog steeds geen kraakje!
Nieuwe:

Oude:

Nieuwe:

Oude:

Vier jaar geleden de E46 Touring gekocht en dat bleek toch wel de fijnste auto tot nu toe. Met name de vrouw wilde graag weer een automaat na verkoop van de Z3Qp en dus eergisteren een "nieuwe" E46 Touring opgehaald

Vier jaar geleden:
Twee dagen geleden:
Ja ik ben toch wel BMW liefhebber gebleken

O ja de oude staat er ook nog:
Prima ding en met 340.000km nog steeds geen kraakje!

Nieuwe:
Oude:
Nieuwe:
Oude:
Hoi Niels, foto's werken hier nog niet dus wellicht dat er wat fout in de link zit?
Ik rij ook een 320D uit 2001 (facelift) en het rijdt echt super ja!!
Ik rij ook een 320D uit 2001 (facelift) en het rijdt echt super ja!!

Yep nu doen ze het ook (lag wellicht aan m'n draadloze verbinding
).
Zeer nice wagenpark heb je daar!! Heerlijk he zo'n automaat in je 320D?
...ga je ze nog chippen of zijn ze al gechipt? 

Zeer nice wagenpark heb je daar!! Heerlijk he zo'n automaat in je 320D?