F11 520d Mpakket
F11 520d Mpakket
Hallo allemaal
Ik ben Ed , ik heb vorige maand een F11 520da met Mpakket gekocht , de auto is van 11-11 en heeft 30dkm op de klok staan.
Mijn eerste BMW was een E60 530i en die is later op gevolgd door een E91 335ia en nu dus de F11
Zal vanavond nog even wat foto,s plaatsen
Groetjes
Ed
Performance grill er in gezet
Ik ben Ed , ik heb vorige maand een F11 520da met Mpakket gekocht , de auto is van 11-11 en heeft 30dkm op de klok staan.
Mijn eerste BMW was een E60 530i en die is later op gevolgd door een E91 335ia en nu dus de F11
Zal vanavond nog even wat foto,s plaatsen
Groetjes
Ed
Performance grill er in gezet
Laatst gewijzigd door edrigmech op 04 mar 2013, 16:58, 2 keer totaal gewijzigd.
Re: F11 520d Mpakket
Welkom Ed! Zeer dikke 520D heb je daar .
Meer PICS zijn welkom
Meer PICS zijn welkom
Wow! mooie wagen!
Ben benieuwd naar nog meer pics.
En heb je nog andere leuke opties erop/erin zitten?
Ben benieuwd naar nog meer pics.
En heb je nog andere leuke opties erop/erin zitten?
F10 520D voor foto's:
18 maart word de performance kit er in gezet bij BMW en een afneembare trekhaak
29 Maart word de F11 geheel gepolijst en in de wax gezet , zal dan zelf wel even wat meer foto,s maken
buiten het het M pakket ,sportstoelen en sport automaat en niet veel bijzondere optie in , wel een prof. Navi
en de 19" 351 M velgen , en leren bekleding , getinte achter ramen , zal bij de foto,s dan ook even de optie lijst posten
29 Maart word de F11 geheel gepolijst en in de wax gezet , zal dan zelf wel even wat meer foto,s maken
buiten het het M pakket ,sportstoelen en sport automaat en niet veel bijzondere optie in , wel een prof. Navi
en de 19" 351 M velgen , en leren bekleding , getinte achter ramen , zal bij de foto,s dan ook even de optie lijst posten
-
Je hebt wel precies de goede opties gekozen! Echt een gave auto!
Welkom!
Schitterende wagen heb je!
Nog plannen? of is hij prima naar je zin zo?
Schitterende wagen heb je!
Nog plannen? of is hij prima naar je zin zo?
>>>>Showroom E36's<<<<
Wensen blijven er altijd
Performance kit word volgende week gemonteerd en ik heb een een subtiele verlaging op het oog of mischien nog wel een Bilstein set eronder, maar ga het niet meer zo gek maken als met mn vorige E91 335i , alle Mods zijn een slechte investering , daar ben ik inmiddels wel achter
Performance kit word volgende week gemonteerd en ik heb een een subtiele verlaging op het oog of mischien nog wel een Bilstein set eronder, maar ga het niet meer zo gek maken als met mn vorige E91 335i , alle Mods zijn een slechte investering , daar ben ik inmiddels wel achter
Laatst gewijzigd door Rene08 op 11 mar 2013, 23:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote van voorgaand bericht verwijderd, zie de BimmerPortal huisregels m.b.t. quoten
Reden: Quote van voorgaand bericht verwijderd, zie de BimmerPortal huisregels m.b.t. quoten
Matte of Hoogglans grill ? Kan het niet zo goed zien met de zon erop ..
viewtopic.php?f=535&t=41782 [My BMW 520DAs - M Sportpakket - 02/2011 ]
Grill is HG zwart uit de performance serie , ben er voor mn zelf nog niet uit wat ik mooier vind
de standaard grill of de PP
de standaard grill of de PP
Laatst gewijzigd door Rene08 op 11 mar 2013, 23:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Vindt de zwarte grill wel mooi passen op deze F11 .. Ik heb op mijn E60 M eerst de matte grill gekocht , maar vindt deze toch minder overkomen .. Denk er ook aan voor de Hoogglans grill .. ook aan het twijfelen ..
Grill was dacht ik 95 euro OEM BMW , dus niet extreem duur , ik heb de org. grill ook nog kan ik af en toe wisselen
Personally vind ik de PP grille in de meeste gevallen mooier!
Kleine verlaging zou de auto inderdaad nog wat mooier uit laten komen!
Kleine verlaging zou de auto inderdaad nog wat mooier uit laten komen!
>>>>Showroom E36's<<<<
Mooie 520d!
Is de performance kit inmiddels geplaatst? Met het standaard vermogen en koppel van de 520d is al niks mis, maar kan me voorstellen dat je die performance kit wel ziet zitten. Ben benieuwd naar je ervaringen!
Is de performance kit inmiddels geplaatst? Met het standaard vermogen en koppel van de 520d is al niks mis, maar kan me voorstellen dat je die performance kit wel ziet zitten. Ben benieuwd naar je ervaringen!
Gebruik je hem nog de Zwarte hoogglans grill ? Anders heb ik wel interesse!edrigmech schreef:Grill was dacht ik 95 euro OEM BMW , dus niet extreem duur , ik heb de org. grill ook nog kan ik af en toe wisselen
Nog foto's van zijkant - achterkant - voorkant in de klare enz,..