E36 Hellrot - Winterslaap!
- bob de bouwer
Re: E36's van Danny&pa - Update:(09-02) Washed (p.39)
dat was maar voor even kerel
Re: E36's van Danny&pa - Update:(04-03) Foto's (p.40)
haha valt nog mee hij was nog lang schoon!
Wat doe je als je je laat op de avond verveelt? najah foto's maken danmaarr! Nu zie je het betere effect van de gele mistlampen:
Nog een leuk interior shot:
Wat doe je als je je laat op de avond verveelt? najah foto's maken danmaarr! Nu zie je het betere effect van de gele mistlampen:
Nog een leuk interior shot:
>>>>Showroom E36's<<<<
Het blijft een gave auto Danny,al ben ik niet zon fan van de depo angeleyes,het is zeker niet de lelijkste set koplampen voor een e36
Het wordt tijd dat het weer zomer wordt,dan kunnen de knappe wielen er weer onder
Het wordt tijd dat het weer zomer wordt,dan kunnen de knappe wielen er weer onder
There is a Fine line between Brilliant and Insane.
Alfa 75 Imola Turbo
Alfa 156 VMR25 Madeno
Fiat Panda 1,2 Dynamic
Alfa 75 Imola Turbo
Alfa 156 VMR25 Madeno
Fiat Panda 1,2 Dynamic
haha inderdaad! Ben er alleen nog steeds niet aan uit of ik ze eerst nog ff opknap (nieuwe boutjes e.d. staan in de planning)
Tsjah die lampen ieder voor zich! ik vind ze echt niet lelijk staan, maar misschien dat ik ooit nog eens kijk hoe hij staat met dezelfde lampensetup als de andere e36, met de gele verstralers!
Tsjah die lampen ieder voor zich! ik vind ze echt niet lelijk staan, maar misschien dat ik ooit nog eens kijk hoe hij staat met dezelfde lampensetup als de andere e36, met de gele verstralers!
>>>>Showroom E36's<<<<
stoere foto's! Je kunt goed met de camera overweg zo te zien !
Het word inderdaad tijd voor de zomerwielen
Het word inderdaad tijd voor de zomerwielen
-
hey danny leuke E36, zal eens kijken of je hier nog eens ga spotten ( moet wel lukken toch met een rode E36 )
Mooie wagen en leuke foto's!
- bob de bouwer
mooie verlichting staat mooi bij je wagen
Thanks mannen!
@lightning87: dat gaat vast nog wel een keer goedkomen!
Van het weekend weer lekker aan het modden geweest, najah voorbereiding ervan! Moet nog tijd vinden om ze in te bouwen:
Was ook van plan de wijzers van de tellers Rood te maken (M-style). Iemand nog suggesties hoe ik dat het beste kan aanpakken? Zat er zelf aan te denken om even mijn vriendin haar nagellak te lenen
@lightning87: dat gaat vast nog wel een keer goedkomen!
Van het weekend weer lekker aan het modden geweest, najah voorbereiding ervan! Moet nog tijd vinden om ze in te bouwen:
Was ook van plan de wijzers van de tellers Rood te maken (M-style). Iemand nog suggesties hoe ik dat het beste kan aanpakken? Zat er zelf aan te denken om even mijn vriendin haar nagellak te lenen
>>>>Showroom E36's<<<<
- BMW Clubsport
Re: E36's van Danny&pa - Update:(12-3) Nieuwe Mod
Zal er goed gaan uitzien die zwarte teller ringen.
Ik heb voor het rood maken van mijn naalden de nagellak van me moeder gebruikt
Wel een prust werk om die naalden weer goed te laten lopen(E46) volgens mij krijg je ze bij de E36 niet zomaar los en zou ik ze gewoon laten zitten als ik jou was.
Succes ermee
Ik heb voor het rood maken van mijn naalden de nagellak van me moeder gebruikt
Wel een prust werk om die naalden weer goed te laten lopen(E46) volgens mij krijg je ze bij de E36 niet zomaar los en zou ik ze gewoon laten zitten als ik jou was.
Succes ermee
nog voordat ik je zin had afgelezen dacht ik: "nagellak !"
hahahaha
hahahaha
- Ramon 325 Vanos
Ben benieuwt straks hoe het uit ziet als het erop zet.
Maar ziet er nu al nice uit.
Is beter als dat sjonnie chrome
Of niet Danny
Maar ziet er nu al nice uit.
Is beter als dat sjonnie chrome
Of niet Danny
Als je nagellak gebruikt dan worden de wijzers niet meer verlicht omdat dit te donker is..
Heb ik gelezen :-s
Ik had het zelf met een rode stift gedaan, dan moet je wel eerst goed ontvetten!
En uitkijken met lijm bij de ringen! Deze kan heel agressief zijn en dan krijg je vlekken aan de binnenkant van het glas.. succes!
Heb ik gelezen :-s
Ik had het zelf met een rode stift gedaan, dan moet je wel eerst goed ontvetten!
En uitkijken met lijm bij de ringen! Deze kan heel agressief zijn en dan krijg je vlekken aan de binnenkant van het glas.. succes!
Kun je voor de wijzers geen lampen-lak gebruiken? Dat verkopen ze ook als lakstiften, en is natuurlijk lichtdoorlatend.
Geen ervaring mee op wijzers haha maar kan me wel voorstellen dat het werkt!
Geen ervaring mee op wijzers haha maar kan me wel voorstellen dat het werkt!
x BMW E36 320i Coupé
x BMW E21 318i
x BMW E38 730i
x BMW E36 316i Compact
x BMW E36 328i Coupé
BMW E39 520i
x BMW E21 318i
x BMW E38 730i
x BMW E36 316i Compact
x BMW E36 328i Coupé
BMW E39 520i
Thx voor alle tips! Had eigenlijk vandaag willen beginnen, maar helaas ligt er een dik pak witte rotzooi! aangezien mijn vader altijd mijn auto pakt naar zijn werk met sneeuw (aangezien de mijne winterbanden heeft), moet ik dat toch even uitstellen!
Ik ben wel bezig met nieuwe Ideeën, een maatje van me uit amerika heeft zijn depo koplampen de-chromed, de chrome delen rondom de lens heeft hij zwart gespoten, beetje de bosch lampen look krijg je dan, ik vond het opzich wel een gaaf idee, ben aan het photoshoppen geslagen! Maar wilden toch even peilen wat jullie ervan zouden vinden! Een eigenwijze look, of toch lekker zo laten?
(excuus voor de slechte afbeeldingen, maar het gaat om de impressie!)
Ik ben wel bezig met nieuwe Ideeën, een maatje van me uit amerika heeft zijn depo koplampen de-chromed, de chrome delen rondom de lens heeft hij zwart gespoten, beetje de bosch lampen look krijg je dan, ik vond het opzich wel een gaaf idee, ben aan het photoshoppen geslagen! Maar wilden toch even peilen wat jullie ervan zouden vinden! Een eigenwijze look, of toch lekker zo laten?
(excuus voor de slechte afbeeldingen, maar het gaat om de impressie!)
>>>>Showroom E36's<<<<