krijg me sleutel niet meer uit het contackt na klapper ?

Voor alle technische vragen over de BMW 3 Serie
baaasio

krijg me sleutel niet meer uit het contackt na klapper ?

Bericht door baaasio » 14 mar 2013, 13:26

ik heb een bmw 323ci automaat en ben laatst tegen een dronken pool gereden , krijg niks vergoed mijn schuld terwijl die pool gewoon dronken was ! ik belde de politie en ze wouden niet komen voor zo iets :( , maar om trug op me onderwerp te komen , ik heb heel me voorkant weer gemaakt volgende week maand laten spuiten , maar ik krijg me sleutel er niet meer uit en als ik hem in zijn P (parkeerstand) zet brand het lampje niet en werkt de parkeer stand ook niet , heeft iemand hier ervaring mee ? ik denk zelf even laten uitlezen dat het gewoon iets elektronisch is , ik hoop dat iemand hier meer over weet!

woldlake
Contacteer:

Re: krijg me sleutel niet meer uit het contackt na klapper ?

Bericht door woldlake » 14 mar 2013, 18:03

uitlezen en reset kan een uitkomst bieden. je kunt ook de accupool er af trekken en een poosje op de aarde leggen kan ook wel eens helpen

edho

Bericht door edho » 16 mar 2013, 16:10

Die blokkade van de sleutel gaat met een kabeltje dacht ik. Ik vermoed dat de botsing die je had er iets mee te maken heeft. Iets losgeschoten of zo. Trek je pookhoes er eens af en haal de plaat rond de hoes er eens af. Dan kun je iets van het mechaniek vinden en kijken of er iets los is.
Wel jammer van je schade....

baaasio

Bericht door baaasio » 16 mar 2013, 19:34

ja cker jammer van me schade , uit eindelijk heb ik tog maar al me spaargeld erin gestoken en zegmaar alles besteld wat ik altijd al wat doen aan me bimmer en hij wordt heeeeeeel :///m: ooi :driving: ik heb hier de link met een paar plaatjes :) viewtopic.php?f=698&t=32527

baaasio

Bericht door baaasio » 25 mar 2013, 16:53

bedankt voor de informatie! het was tog een kabeltje onder me pookhoes :gekdoen:

baaasio

Bericht door baaasio » 13 jun 2013, 20:54

haha na 3 weken ging die weer niet in ze p en kreeg ik weeeer me sleutel er niet uit , ik me pook er afghaald dat frame van me sigareten bakje elektrische raam bedieningen enzo zie ik onder me pook 10 euro cent liggen en dat was de boos doener :rolf:

Plaats reactie

Terug naar “BMW 3 Serie (E46) Techniek”