Algemene E46 zomerbanden topic
Re: Algemene E46 zomerbanden topic
Ik krijg geen foto te zien
Before: E46 330i sedan individual
Current: E83 X3 3.0si M-Sport
Current: E83 X3 3.0si M-Sport
op de foto kan ik 225 lezen op de band die vooraan ligt, als ik het goed zie is dit een van de voorvelgen? Daar zou 215 wel op passen lijkt mij maar op de achtervelg betwijfel ik het... zijn meestal stuk breder dan de voorvelgen. Mocht dit passen dan zullen je achtervelgen flink gaan uitsteken waardoor ze gevoelig zullen zijn voor borduurschade...
Geld moet rollen, en wat rolt er nu beter dan een BMW?
Het word weer tijd voor zomerbandjes, maar mijn oude zijn af!
Hebben jullie ervaring met autobandenmarkt.nl?
Hebben jullie ervaring met autobandenmarkt.nl?
E46 320D sedan
E36 328I cabrio
Ja en die zijn goed. Ik bestel al jaren mijn banden daar voor zowel mijn auto's als mijn motor.
Snelle levering (meestal een dag of 4) en geen bijkomende kosten voor verzending.
Snelle levering (meestal een dag of 4) en geen bijkomende kosten voor verzending.
Laatst gewijzigd door Rene08 op 17 mar 2013, 13:34, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote van voorgaand bericht verwijderd
Reden: Quote van voorgaand bericht verwijderd
En waar laat je ze omleggen? Via de montage partners?
E46 320D sedan
E36 328I cabrio
Ja. Postcode opgeven op de site en dan is de keuze aan jou.
-
Ik ga dat ook is proberen, volgens mij stukje goedkoper als BMW garage of dealer.
-
Bij dealer/autobedrijf betaal je altijd teveel voor autobanden. dan kun je beter zelf naar de Euromaster oid rijden
iemand ervaring met continental sportcontact5? Komen overal als 1e uit de test.
Zag het ook stond op nr 1 in bandentest van ANWB, ben hier ook benieuwd naar.
Laatst gewijzigd door Rene08 op 29 apr 2013, 22:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Quote van voorgaand bericht verwijderd, zie de BimmerPortal huisregels m.b.t. quoten
Reden: Quote van voorgaand bericht verwijderd, zie de BimmerPortal huisregels m.b.t. quoten
Ik heb zelf ervaring met de conti's 5 , Zowel op een E46 coupe ( 320 CI) als op een E60 525i.
Mijn advies ga voor de conti sport 3, prijs technisch kom je op hetzelfde uit.
Slijtage,geluid,droog en zowel op nat wegdek is prima te doen met beide en er is geen verschil tussen die 2.
Echter bij wat steviger bochtenwerk, heb ik ( tis een kwestie van gevoel) een wat stabieler en dus veiliger gevoel gehad met de conti sport 3's ........
Mijn advies ga voor de conti sport 3, prijs technisch kom je op hetzelfde uit.
Slijtage,geluid,droog en zowel op nat wegdek is prima te doen met beide en er is geen verschil tussen die 2.
Echter bij wat steviger bochtenwerk, heb ik ( tis een kwestie van gevoel) een wat stabieler en dus veiliger gevoel gehad met de conti sport 3's ........
E46 320ci Coupe (315.000km) =>Sold | E71 X6 x-drive 3.0d (60.000km) =>Sold
F10 '12 535i M-Spec Touring (55.000km)=>Sold |E46 325ci Cabrio 195.00km Sold |F01 740d LCI ex-werkbak Sold| E82 - 120d Coupe
F10 '12 535i M-Spec Touring (55.000km)=>Sold |E46 325ci Cabrio 195.00km Sold |F01 740d LCI ex-werkbak Sold| E82 - 120d Coupe
Mijn huidige banden zijn van het merk Pace (PC10). Ik heb de auto nu zo'n 3 weken en 2 keer met nat wegdek gereden in de stad. Met fatsoenlijk/netjes wegrijden bij het stoplicht slechte grip, beginnen gelijk te glijden. Deze banden zaten er al onder, maar ik ben niet van plan om hiermee door te rijden.
Iemand ervaring met Falken? Of toch maar voor een A merk gaan.
Iemand ervaring met Falken? Of toch maar voor een A merk gaan.
Nokian winter is daar in tegen weer de beste.
Nokian is een van de betere winterbanden inderdaad, heb ze zelf ook, zeker als je dan ook nog naar de prijs kijkt (is ook een bandenmerk uit scandinavië en niet uit azie zoals sommigen denken)
En laatst zag ik in een test dat ze ook bijzonder goed scoorden bij de zomerbandentest,
En laatst zag ik in een test dat ze ook bijzonder goed scoorden bij de zomerbandentest,
- kenneth.BMW
tijdens koop van mijn e46 cabrio had een nieuw setje winterbanden en een nieuw setje zomerbanden.
Over beide setjes banden ben ik erg te spreken.
Vredestein Wintrac xtreme
- Winterbanden
- 225-45-17 94V XL
- prijs, 137,00 euro p/stuk
- grip bij droog, erg goed
- grip bij nat, erg goed
- grip bij sneeuw, uitmuntend
- dB, je hoort ze wel maar voor winterbanden is dit zeker geen probleem vergeleken met andere banden.
- Prima winterbanden, na eenmaal Wintracs gereden te hebben wil ik geen andere winterbanden meer.
Nankang NK Comfort Eco-2
- Zomerbanden
- 225-45-17 94V XL
- prijs, 70,40 euro p/stuk
- grip bij nat, erg goed
- dB, erg tevreden je hoort deze banden bijna niet
- Uit ervaringen van bekende deze banden toch geprobeerd en ik moet zeggen voor een band uit deze prijsklasse ben ik erg tevreden.
Over beide setjes banden ben ik erg te spreken.
Vredestein Wintrac xtreme
- Winterbanden
- 225-45-17 94V XL
- prijs, 137,00 euro p/stuk
- grip bij nat, erg goed
- grip bij sneeuw, uitmuntend
- dB, je hoort ze wel maar voor winterbanden is dit zeker geen probleem vergeleken met andere banden.
- Prima winterbanden, na eenmaal Wintracs gereden te hebben wil ik geen andere winterbanden meer.
Nankang NK Comfort Eco-2
- Zomerbanden
- 225-45-17 94V XL
- prijs, 70,40 euro p/stuk
- grip bij nat, erg goed
- dB, erg tevreden je hoort deze banden bijna niet
- Uit ervaringen van bekende deze banden toch geprobeerd en ik moet zeggen voor een band uit deze prijsklasse ben ik erg tevreden.
Echt rijplezier begint hier.