Schmiedmann auto in de verkoop
Re: Schmiedmann opnieuw voorstellen
ik heb ze idd ook via ebay.com en toen waren er twee aanbieders: 1 uit de USA en 1 uit Taiwan of China dacht ik. De mijne zijn na meer dan een half jaar nog niet verkleurd.
Huidige: F11 535d M-sport APEC chipped 355PK / 740Nm
Vorige: E61 530dA M-tech PPE chipped 260PK / 583Nm
Vorige: E61 530dA M-tech PPE chipped 260PK / 583Nm
Re: Schmiedmann opnieuw voorstellen
Je kunt je titel aanpassen dmv je Beginpost aan te passen
Via Ebay vind ik ook weer zo lastig, ik heb zelf geen creditcard en geen paypal enzo, werkt daar allemaal zo onhandig met al die instanties eromheen, bij marktplaats is het lekker makelijk mailtje met adres, overmaken klaar!

Via Ebay vind ik ook weer zo lastig, ik heb zelf geen creditcard en geen paypal enzo, werkt daar allemaal zo onhandig met al die instanties eromheen, bij marktplaats is het lekker makelijk mailtje met adres, overmaken klaar!
>>>>Showroom E36's<<<<
- Schmiedmann530
Re: Schmiedmann All black logo's
Snap dat paypal gedoe ook niet, doe geld opwaarderen maar gaat toch van mijn creditcard af.
- Schmiedmann530
Re: Schmiedmann All black logo's
Zomer wielen weer terug eronder geflikkerd, was het zat met de 16 inch. Verkoop de setje ook wil volgend winter met frankfurt 18 inch erop, dus als iemand interesse heeft hoor ik het wel
- Schmiedmann530
Re: Schmiedmann interieurlijsten piano zwart
Gisteren de interieurlijsten gedemonteerd. Wat een klote werk zeg..
Spuiter is Mexico op vakantie weet niet precies wanneer hij terug is, dus denk dat ik een ander bedrijf ga zoeken.
Wilde ze vroeger in autokleur hebben maar piano zwart is toch veel mooier en meer origineel.
Spuiter is Mexico op vakantie weet niet precies wanneer hij terug is, dus denk dat ik een ander bedrijf ga zoeken.
Wilde ze vroeger in autokleur hebben maar piano zwart is toch veel mooier en meer origineel.
- Schmiedmann530
Re: Schmiedmann interieurlijsten piano zwart
Vandaag de lijsten naar de spuiter gebracht, niks gehoord van de spuiter die in Mexico is dus ben ik zelf naar een schadeherstel bedrijf gegaan. Prijs zat wel aan de hoge kant 175 euro's.. Maar daar heb ik iig wel garantie en word het prof gespoten. Morgen of Vrijdag zijn ze klaar en kan ik ze ophalen.
- Schmiedmann530
Re: Schmiedmann interieurlijsten piano zwart PICS Pag.5
Lijsten zijn klaar

Let niet op de rest auto is goed vies van binnen, gaat binnenkort naar de poetser

Let niet op de rest auto is goed vies van binnen, gaat binnenkort naar de poetser
Ja geweldig! Ik ben er zelf ook nog steeds super blij mee.
- Schmiedmann530
Nieuwe ideetje erbij, hemel origineel zwart alcantara van
of leder laten bekleden met zulke knoopjes erin
https://www.google.nl/search?q=knoop+le ... B800%3B533
Of helemaal zwart leder?

https://www.google.nl/search?q=knoop+le ... B800%3B533
Of helemaal zwart leder?
Hmmm, op de foto's knalt het er wel erg uit, maar zal in het echt vast beter staan. Het is wel stijlvol.
Alleen had ik dat ventilatierooster achterin ook mee laten spuiten want dat staat er nu boven als een vlag op een modderschuit
Alleen had ik dat ventilatierooster achterin ook mee laten spuiten want dat staat er nu boven als een vlag op een modderschuit
- Schmiedmann530
Wil het geen kermis wagen maken, dan had ik de hele middenconsole kunnen pakken het stuur en de bedieningen van raamschakelaar.Maar dan word het TE.
-
Als je er geen kermiswagen van wil maken zou ik vooral geen gecapitonneerd (knopen) leer aan je plafond maken,
Denk dat gewoon OEM zwart het mooiste is. En zeker mooier dan zo'n Chesterfield dakkie

Denk dat gewoon OEM zwart het mooiste is. En zeker mooier dan zo'n Chesterfield dakkie

- Schmiedmann530
Denk dat je wel gelijk hebt.
Laat het evt stikken in ruitjes vorm?
de knopen is idd too much!
Dit idee dus:

Alleen zou ik dan wel een minder opvallend stiksel nemen denk ik!
de knopen is idd too much!
Dit idee dus:

Alleen zou ik dan wel een minder opvallend stiksel nemen denk ik!
>>>>Showroom E36's<<<<